Achizitie publica - achizitie lucrari refacere DF Bistrita Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 336999
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336999/10.10.2012
Denumire contract: achizitie lucrari refacere DF Bistrita Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari refacere DF Bistrita Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: refacere DF Bistrita
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 955, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de75.163 lei, valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei in unul din conturile RNP ROMSILVA(R1590120, J40/450/1991): RO20BRDE410SV54016774100 -BRD-P-TA ROMANA: RO68RZBR0000060000681176-RAIFFEISEN BANK P-TA ROMANA, urmand ca dovada constituirii sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat numit"garantie de participare" impreuna cu documentele de calificare si propunerea tehnica.Retinerea garantie de participare se face in cuantumul prevazut de art.278din OUG 34/2006 si in conformitate cu prevederile legii.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG 34/2006 :7736, 00 leiModul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 5.933.925, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte un cotract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 2.769.165, 00 lei, 1. Se va completa formularu"Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"1.1 Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei 1 se va completa formular"Fisa de informatii privind experienta similara"(aceasta va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat , dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat , pana la data limita depunerii ofertelor lucrari partiale potrivit cerintei 1.Contractul va fi insotit de certifit cate/documentesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar ex.proces verbal de receptie, document constatator, ,2. Informatiile referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, 2.i) se va completa formularul"Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului.2.ii)Contracte de inchiriere- in cazul in care nu se prezinta , din declaratie trebuie sa rezulte explicit toate costurile aferente inchirieii utilajelor, sa faca dovada ca are labor.ator propriu de grd.III sau contract cu unul, 3.informatii refertitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al angajament a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii, 3.i)se va completa formularul 'declaratie.3.ii) se va prezenta CV-ul/declaratie persoanelor care sunt atestate CQ, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, 4.i) se va completa formularul"declaratie privind personalul implicat in derularea contractului.4.ii)C-v-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.4.iii)Participarea personalului responsabil in cel putin un contract similar4.iv)angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfelde persoane)4.v. Participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar4.vi)se va prezenta atestatul MLTPL-valabil la data limita de depunere a ofertelor-(in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabil tehnic cu executia , insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare., 5.declarati referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5.se va prexzenta completat formularul declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 6.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractul pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, 6.i)se va completa formularu/"Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora"6.ii)se va completa declaratia de neincadrare in art.69(1), declaratie privind calitatea participare la procedura 1.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)2.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemului management de mediu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in Seap la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:45