Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie maazre boabe in conserva si pateu pui


Detaliu pentru invitatia numarul 356784
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 356784/07.01.2014
Denumire contract: achizitie maazre boabe in conserva si pateu pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: +40 251561777, Fax: +40 251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie maazre boabe in conserva si pateu pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord-cadru: achizitia a min 404, 00 kg pateu pasare si 2004, 00 kg mazare boabe in conserva si max 506, 00 kg pateu pasare si 2116, 00 kg mazare boabe in conservacontract-subsecvent: achizitia a min 37, 00 kg pateu pasare si 257, 00 kg mazare boabe in conserva si max 47, 00 kg pateu pasare si 271, 00 kg mazare boabe in conserva
II.1.6) CPV: 15131310-1 - Pateu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 449.76 - 9, 740.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1 - 104 lei, lot 2- 90 leiModul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. La procedura online desfasurata, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depune a ofertelor. In cazul utilizarii instrumentelor de garantare bancara sau a instrumentelor emise de societati de asigurari pentru constituirea garantiei de participare, acestea se vor prezenta in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru sumele constituite in valuta se va lua ca si curs de referinta, cursul valutar din data de 10.01.2014, curs BNR.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, cf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane curesponsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Calota Marin-dir adj DSDRP, Stefan Sorin-director adj ec admin, Craioveanu Ion-sef serv productie si venituri proprii, Udrea Nicusor-viza CFP, Petre Corneli-viza CFP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-ofiter achizitii, Dine Alin-ofiter achizitii, Sandu Paul-responsabil economic , Popescu Mihaela-responsabil economic, Radu Mihai-responsabil economic, Subitz Eugenia-responsabil economic, Chirita Cosmin Marius-responsabil ecomonic, Vulpe Victoria- consilier juridic).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulteobiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator detaliat depus trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul/ofertantii declarant/declaraticastigator va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa decorespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ?Formularul va cuprinde livrari de produse similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmati, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declarative a operatorului economic, cf art 188.1.a din OUG 34/2006, buletin de analiza/document echivalent emis in anul 2013/2014 care sa evidentieze specificatiile tehnice conform stasurilor in vigoare: pentru pateu pasare STAS 9065/2-73 si pentru conserva mazare boabe STAS 8613/2009 pentru sare si STAS 5951-83 PENTRU CONTINUTUL TOTAL DE LEGUME RAPORTAT LA MASA NETA, mostra: 1 cutie/borcan pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. Mostra va fidepusa la sediul unitatii pana la data limita de depunere a ofertelor cf OUG 34/2006, art 188.1.eMostra prezentata de castigator va fi pastrata ca etalon, mostra prezentatade necastigatori va fi restituita in termen de 5 zile calendaristice de la dataincheierii a-c/contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer