Achizitie publica - achizitie manusi
Detaliu pentru invitatia numarul 357235
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357235/30.01.2014
Denumire contract: achizitie manusi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie manusi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie manusi, 2 loturi, conform anexei B;valoarea minima reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura (186.840 lei pana la 31.12.2014); valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari (233.550 lei pana la 30.04.2015);eleborarea si evaluarea ofertelor se va face conform cantitatilor specificate pana la 31.12.2014;Optiuni: conform art.6.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 18424000-7 - Manusi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 840 - 233, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a fiecarui lot (conform anexei B); perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile;Garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, op sau suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, prin virament bancar, in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti, conf.art.86, alin.1 din HG 925/2006;Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, se va posta obligatoriu in SEAP scanat, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii pana la data si ora limita de depunere a ofertelor;op se va depune atat in SEAP , cat si o copie confirmata de banca, la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor;
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului , fara TVA;? Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Secara Oana Mihaelab) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical (presedinte);
- Dr.Ionas Iuliu - Medic Coord.Comp.Oncologie(membru);
- Dr.Hopartean Lidia - Cleopatra, Sef Sectie Med.Int.(membru);
- Farm.Chitu Maria - Farmacie(membru);
- ec.Onu Silvia Gabriela- Sef birou achizitii(membru);
- Dr.Popa Ruxanda - Sef Laborator Analize (membru);
- As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri(membru);
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice(membru);
- Dr.Chiuchi Luminita - Sectie Med.Int.(membru rezerva);
- Dr.Niminet Constantin - Sectia Pediatrie(membru rezerva );3.certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul finantelor Publice sau unitatile subordonate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor; in situatia in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, conform art.11, alin.4 din HG 925/.2006;4.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local)-copie, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor; in situatia in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, conform art.11, alin.4 din HG 925/.2006;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9 ; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie "conform cu originalul" sau copie legalizata), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;2.Autorizatie de functionare emisa de MS (copie), conform Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, globala;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita cate o mostra pentru fiecare lot in parte;mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, certificat de conformitate CE sau un document echivalent, de la producator, conform Legii nr.176/2000;, experienta similara in ultimii 3 ani-lista principalelor livrari de produse(prezentarea a cel putin unui document/certificat prin care sa se confirme livrarea de produse similare); certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 12:47