Achizitie publica - ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 321350
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321350/06.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie manusi chirurgicale
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 Cuantumul garantiei de participare este 2.051, 28 lei, Lot 2 Cuantumul garantiei de participare este 294 lei, Lot 3 Cuantumul garantiei de participare este 194, 08 lei, Lot 4 Cuantumul garantiei de participare este 95, 04 lei.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara - la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG. 34/2006.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata conform cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct.1si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sauIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003. Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Silviu George Didilescu ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a)ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu s-a solicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari - se solicita completarea Formularului 4.- Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractului privind produsul.Declaratie de conformitete CE.Autorizatii/Avize Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 SAU echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 08:26