Achizitie publica - achizitie manusi chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 323527
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323527/06.04.2012
Denumire contract: achizitie manusi chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie manusi chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Manusi chirurgicale sterile si manusi examinare nesterile conform anexei B a prezentei Fisei de date
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in cuantumul prevazut in anexa B a prezentei fisei de date. Se constituie prin oricere forma prevazute de lege.RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Persoane cu funcii de conducere: Manager: Dr.Dascalu Gheorghe, Director financiar contabil Ec. Sorescu Neculai Comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte Tiplea Constantina, membru, Alexandru Catalin, membru, Ungureanu Nadia, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. Art. 180 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificat Constatator emis de Oficiu National a Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S valabil la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 08:16