Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 331875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Numar invitatie: 331875/18.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular FoisorCod fiscal: 5062357, Adresa: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Bucuresti, Telefon: 2523512, 2528550, Fax: 2523512, 2521387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 021382, telefon: +40 212520057, fax: +40 212523512, persoana de contact: MAGDALENA STOIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. pop de basesti nr. 6, sect. 2, biroul CISACAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MANUSI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produseconform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot I- 3.288, 20 RON.Lot II- 1.914 RONLot III- 1.290 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in conformitate cu art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original. - ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO30TREZ7025006XXX011090, deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 5062357.., confirmat de banca. In cazul constituirii garantiei de participare prin aceasta modalitate ofertantul trebuie sa se asigure ca suma solicitata se afla in contul autoritatii contractante pana la data limita de deschidere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: conf. dr. Stoica Ioan Cristian - managerec. Macsim Cristina -director financiar contabildr. Munteanu Ana Maria -director medicalStoian Magdalena - economist ? Presedinte ComisiePetrescu Maria ?asistent sef ATI - MembruDinu Cristina ? asistent sef Bloc Operator - MembruConstantin Mirela ? asistent sef Ortopedie ?membruJurca Doina Stela- contabil- Membru cu atributii de secretar(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratie privind eligibilitatea: Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Se vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat). Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, categoria de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 prin care judecatorul sindic a pronuntat o sentinta de intrare in faliment - original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale Formularul 6, Bilant contabilUltimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri in limba romana realizate de un traducator autorizat ale documentelor solicitate mai In situatia operatorilor economici infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 3 ani, se vor lua in considerare informatiile prezentate incepand cu data infiintarii sus, sau alte documente echivalente. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - personae juridice/fizice romane si persoane juridice/fizice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Experienta similara Ofertantii, in intelesul dat de prezenta documentatie de atribuire, vor prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 5( cinci) documente/contracte /procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate /valoare cumulats sa fie de minim valoarea estimata., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent( standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer