Achizitie publica - achizitie masa de operatie electrica +dispozitiv ortopedic de tractiune+fixator modular ajustabil multifunctional
Detaliu pentru invitatia numarul 332051
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332051/19.07.2012
Denumire contract: achizitie masa de operatie electrica +dispozitiv ortopedic de tractiune+fixator modular ajustabil multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: 0234323111, Fax: 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 234323111, fax: +40 234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Onesti, str.Perchiului nr.1, Secretariat et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie masa de operatie electrica +dispozitiv ortopedic de tractiune+fixator modular ajustabil multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie masa de operatie electrica +dispozitiv ortopedic de tractiune+fixator modular ajustabil multifunctional
II.1.6) CPV: 33192230-3 - Mese de operatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului = 2.900 lei;Garantia de participare se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara . -depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante, conf. prev.HG 1045/2011; -ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ;.-instrument de garantare emis de o societate de asigurari; valabilitatea garantiei de participare :90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara . -depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante, conf. prev.HG 1045/2011; -ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ;.-instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind neancadrarea in prev.art.180si 181, OUG 34/2006 (formular F2);2.declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prev.art.69^ , OUG 34/2006 (formular F8), Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri;
- Dr. Coman Raluca ? S.S.C.I.N;
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice;3.certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul finantelor Publice sau unitatile subordonate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local)-copie, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;5.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F9); 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");2.aviz de functionare pt.dispozitive medicale emis de MS-Directia Gen.Farm.si Ap.Med.(conf.Legii 176/2000;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale (inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.experienta similara in ultimii 3 ani; certificat ISO 9001/2008 sau echivalent de la ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:21