Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie masina cu nacela brat 14m- 2 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 341957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 341957/22.01.2013
Denumire contract: achizitie masina cu nacela brat 14m- 2 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: +40 0244525252, Fax: +40 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 0244525252, fax: +40 0244510353, persoana de contact: JUSTINIANA NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Valeni nr 32, Ploiesti , sala de sedinte etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie masina cu nacela brat 14m- 2 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare masina cu nacela brat 14m- 2 buc
II.1.6) CPV: 42415210-3 - Camioane dotate cu echipamente de manipulare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este: 8100 lei.Pentru echivalenta lei valuta, se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la teremnul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui , intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.Ofertantilor ce nu fac dovada constituirii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora stabilita ptr deschiderea ofertelor, li se vor respinge ofertele ca inacceptabile- cf art 36 alin 1 din HG925/2006. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie . Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine contestatorului din GP in raport cu val estimate a contractului, in conf cu art 278^1 alin (1) lit a) din OUG 34/2006. PT IMM- legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: director general- Donald Nicolae Constantin, Director Gen Adjunct- Ovidiu Negulescu, , director Economic Elena Trican; persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: Elena Trican- Director Economic, Membrii: Melania Radu ? Coordonator Comp Marketing, Aprovizionare, Achizitii;Gheorghe Constantin ? DirectorJuridic?Contencios; Ovidiu Negulescu - Director General Adjunct;Marius Panainte- Director Productie .Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independent.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii din care sa rezulte CA globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri cel putin egala cu 810.000 lei. Conversia leu eur se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara ultimii 3 ani, Se va demonstra experienta similara in valoare de cel putin 405.000 lei.max.de 3 contracte in copie (val.cumulata prin prezent.a max.3 ctr. sa fie de min.405.000 lei) sau copie dupa parti relevante din contract, sau prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar saurecomandari emise de clientul beneficiar., Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune ofertantul pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului. a) certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent, acordat de un operatorului ec.de un organism de certificare recunoscut
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pretul cel mai scazut din preturile ofertate se acorda 70 puncte. ptr alt pret punctajul se acorda astfel: - Pn(oferta) =(pret minim/ pn(oferta))* 70
termen de livrare
30
Descriere: Pentru cel mai mic termen de livrare exprimat in zile , punctajul se acorda 30 pct; Pentru alt termen de livrare: - Pn( termen de livrare)=( termen livrare cel mai mic/ termen livrare oferta n) *30. termenul max acceptat pt furnizare( livare) este de 10 zile. pt termen min 5 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.sguploiesti.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer