Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie masina de intretinere a zapezii ? ratrak (poate fi si second ?hand) pentru intretinerea corespunzatoare a stratului de zapada de pe partiile de schi


Detaliu pentru invitatia numarul 339836
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Numar invitatie: 339836/21.11.2012
Denumire contract: Achizitie masina de intretinere a zapezii ? ratrak (poate fi si second ?hand)pentru intretinerea corespunzatoare a stratului de zapada de pe partiile de schi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)Cod fiscal: 2844103, Adresa: SINAIA, Sinaia, Telefon: 0244-311788;0244-310650, Fax: 0244-314509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINAIA, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311788/+40 244310650, fax: +40 244-314509, persoana de contact: DANA TIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Sinaia, Bd Carol I, nr.47
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii specifice autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie masina de intretinere a zapezii ? ratrak (poate fi si second ?hand)pentru intretinerea corespunzatoare a stratului de zapada de pe partiile de schi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze o masina de intretinere a zapezii ? ratrak -(poate fi si second ?hand)-pentru intretinerea corespunzatoare a stratului de zapada de pe partiile de schi.
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11260 lei. Pt o garantie de part. depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data de 05.11.2012(1E = 4.5209 RON)Perioada de valab. a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a of. Garantia de particip. se poate constitui in conf. cu prev. art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va constitui prin: a) - ordin de plata: in contul RO28TREZ5295006XXX000609 deschis la Trezoreria Busteni, beneficiar Orasul Sinaia, Cod de Identificare Fiscala 2844103; Sau - Scrisoare de garantie bancara-formular 16 din Sectiunea "Formulare" Sau - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari care se prezinta in original.- In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre leaderul asociatiei. Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004privind stimularea IMM, cu modif. si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelortotale. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 1 alin (1) si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitareaacesteia conform prevederilor legale. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitatecu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitatecu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1;Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. la art. 180 din O.U.G. 34/2006. Cerinta oblig.: Formular. 1 din Sect.IV. Acest doc. nu se solicita subcont.; in cazul depunerii unei oferte in asoc., fiecare asoc. are oblig. de a demonstra indeplinirea cerintei; in cazul depunerii unei oferte individ./comune sustinuta financ. si/sau teh.-prof.de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are oblig. de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in sit. prev. la art. 181.Cerinta obligatorie: completarea Formularului 2.1 Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, numai pentru situatiile prevazute la art.181, litera a), litera c^1) si litera d), daca este cazul;Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? op. ec. participanti la procedura trebuie sa indeplineasca cond. prev.de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Formularului nr. 3 din Sectiunea IV. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: sa depuna doua sau mai multe oferte individ. si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; sa depuna oferta individ./comuna si sa fie nominalizat ca subcontr. in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individ. sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: completarea Formularului 2.2Cerinta nr.5 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev.art. 69ยน din OUG 34/2006 - se solicita completarea Declaratiei atat de catre ofertant, cat si de tert si de subcontr-Formular nr. 1.2. Cerinta obligatorie: ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/subcontract/tert sustinator.care are drept membri in cadrul C.A./organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in rel. com., astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autorit. contr. este exclus din proc. de atrib. Pers. cu functie de decizie din cadrul autorit. contr., in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proc. de atrib. sunt pres. autorit. contr., respectiv Primarul, si pres. comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareVlad Oprea ? Primar Oras SinaiaGheorghe Badaran ? ViceprimarBeatrice Radulescu-SecretarMembrii din comisia de evaluare pentru procedura prezenta: Dana Tiu ?Sef Serv.Investitii si Achizitii Publice -Presedinte, cu drept de votCristina Harapu-Inspector Serv.Investitii si Achizitii Publice -membruIon Negutoiu ?Sef Serviciu Venituri si Cheltuieli -membruAurora Bunea -consilier juridic-membruMaria Marin-Sef serviciu Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMembrii de rezerva : Maria Ionita ?consilier juridicPaula Vasile -inspector serv venituri si CheltuieliPersoanele care au aprobat bugetul aferent A.C. necesar finantarii contr. de achiz. publica sunt : Gheorghe Badaran? cons.local;Anca Hogea ? cons.local; Ariesan Aurora? cons.local;Remus David? cons.local;Nicolae Iosifescu? cons.local; Daniela Toma?cons.local; Suvaina Mihai Dan? cons.local, Vasile Gheorghe ? cons. local;Dan Septimiu ? cons.local;Lupoiu Iulian ? cons.local;Peticila Ion ? cons.local;Boteanu George C-tin ? cons.local;Balescu Marius Catalin? cons.local; Cautes Cristina? cons.local, Cretu Pompiliu ? cons.local;Ferentz Roberto Cristian ?consilier local; Staicu Constantin Claudiu-consilier local. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Pers. jr. romane -Op. ec. participanti la proc. trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: prezentare CUI;Cerinta nr. 2 Pers. fizice romane -Op. ec. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Cerinta nr. 3 Pers. jr. / fizice straineOp. ec. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in lb. romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta min: Documente care sa demonstreze capac. ec.a ofertantuluia) Formularul nr.6 (INFORMATII GENERALE) completat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Declaratie privins subcontractantii.Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul autoritatiicontractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conf art 69, indice 1 din OUG34/2006, cu modif. si completarile ulterioare., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara. oferta cu pretul cel mai mic obtine 65 de puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza astfel: Punctaj=oferta cu pretul cel mai mic/pretul ofertei luate in calculx65.
termen de livrare
15
Descriere: Termenul minim de livrare este de 10 zile de la atribuirea contractului (sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar), iar termenul maxim de livrare este de 20 de zile(peste acest termen oferta va fi declarata neconforma). Punctajul va fi acordat proportional. APentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat. B. Pt. alt termen decat cel prevazut la puncul A, punctajul se calculeaza astfel: Pn= (Tmin/Tn)xPmax., unde Pn=punctaj oferta, Tminim =termenulcel mai mic de livrare prezentate in oferte, Tn= termenul de livrare al carei punctaj se calculeaza, Pmax= punctajul maxim alocat.
garantia acordata echipamentului
20
Descriere: Garantia minima este de 12 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mica de 12 de luni are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma. PC=(Gn/Gmax)x20. pentru durata de garantie cea mai mare (dar nu mai mare de de 4 ani)oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare, in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer