Achizitie publica - Achizitie masina de spalat cu bariera igienica, inclusiv servicii de instalare, punere in fuctiune si service in perioada de garantie
Detaliu pentru invitatia numarul 337810
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337810/18.10.2012
Denumire contract: Achizitie masina de spalat cu bariera igienica, inclusiv servicii de instalare, punere in fuctiune si service in perioada de garantie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271, fax: +40 232473676, persoana de contact: Adrian Baltag
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271, fax: +40 232473676
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie masina de spalat cu bariera igienica, inclusiv servicii de instalare, punere in fuctiune si service in perioada de garantie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: masina de spalat cu bariera igienica
II.1.6) CPV: 42716120-5 - Masini de spalat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da : Solicitata in valoare de 4.160 de lei (sau echivalent euro, utilizand cursul de schimb BNR din data publicarii invitatiei de participare), cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare se va depunein original la sediul Autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Cont Autoritate Contractanta : RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;3. Fisa de informatii generale ? Formularul 1;4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 6;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul 4;6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 10;7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, sau la documentele prezentate de acesta, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : -Dr. Lucian Eva ? Manager;
-Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
-Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: - ing. ec. Ionel Vasiliu- ing. Petronel Popa- prog. Ioan Curcan- ing. Don Iftenie- jr. Iulia TibulcaSupleanti: - ing. Adrian Baltag- tehn. Dan Chichirau 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, de aprezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in conformitate cu formularul 2 - Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista princip. livrari de produse similare in ultimii 3 ani ? se completeazaformularul 52.Se va prezenta cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare.3.Se completeaza formularul 16. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o echipa formata din personal tehnic de specialitate in vederea : - montarii/ instalarii si punerii in functiune a echipamentului furnizat, - asistenta tehnica in perioada de garantie;
- instruirea personalului utilizator.Se vorprezenta CV -urile personalului tehnic propus, in original, semnate de persoana in cauza si documente (diplome studii, certificateprofesionale, s.a.), prin care se atesta calificarea acestora in vedereainstalarii, punerii in functiune, asistenta tehnica si instruire utilizatori.4.Certificat de conformitate CE (marca CE) al produsului ofertat sau declaratie de conformitate CE a producatorului, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?cf.cu originalul" Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO9001/2008 sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea custandardele relevante de calitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON-LINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 14:59