Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Masina de spalat rufe 27 kg.


Detaliu pentru invitatia numarul 296014
Autoritate contractanta
PENITENCIAR SPITAL DEJ
Cod de identificare fiscala: 9709368
Adresa: PARCULUI NR.18, Dej
Telefon: 0264214123
Fax: 0264212699
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Masina de spalat rufe 27 kg.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39713210-8 - Masini de spalat si uscat rufe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Masina de spalat rufe 27 kg.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 10:45
Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Dej, str. Parcului, nr. 18, cod 405200, jud Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dej, str. Parcului, nr. 18, cod 405200, jud Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 34, 677 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie, Formular B1.-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181, Formular B2.Cerinta obligatorie.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie.Formular 5.-Capacitatea de exercitare a activ. profesionale.Cerinta obligatorie, Certificat de inregistrare si Certificat constatator-Informatii privind sit. ec.-financiara.Informatii generale Formular 4.-Capacitatea tehnica si/sau profesionala.Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani.Dovada asigurarii consultantei tehnice si a pieselor de schimb ptr. perioada de post garantie, pe termen de 5 ani, contra cost.-Standarde de asigurare a calitatii.
SEAP, sediul AC, email.Garantie de participare este de 693 Ron respectiv in cuantum de 2% din valoarea estimata.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer