Achizitie publica - ACHIZITIE MASINA DE TOCAT RESTURI VEGETALE SI DESEURI MENAJERE
Detaliu pentru invitatia numarul 332350
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332350/25.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MASINA DE TOCAT RESTURI VEGETALE SI DESEURI MENAJERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TANDAREICod fiscal: 4364888, Adresa: Sos.Bucuresti Nr. 190, tandarei, Telefon: 0243273529, Fax: 0243273552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti Nr. 190, tandarei, Romania, cod postal: 925200, telefon: +40 243273529, fax: +40 243273552, persoana de contact: Nicoleta Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Tandarei nr. 190 - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MASINA DE TOCAT RESTURI VEGETALE SI DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea unei masini pentru tocat gunoi de grajd si deseuri menajere in vederea compostarii
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 451, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 9000 lei. In cazul in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie, autoritatea contractanta va retine suma de 4231.62 lei din garantia de participare contestatarului conform art 278¹ aliniatul (1) litera a) din OUG 34.Valabilitatea garantiei de participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de depunere: - dovada de constituire a garantiei de participare conform 86 din HG 925/2006 respectiv prin virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si in perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrare in prevederile art 69¹, 180 si 181 OUG 34/2006 conform Formular 2, Formular 3, Formular 20.-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(Ordinul 509/2011).- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(Ordinul 509/2011).- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) conform Formular 19Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractente implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Sef birou achizitii ing. Ionescu Costica, Primar Vasile Sava, Jurist Sileanu Rares. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata nu mai vechi de 30 de zile din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate producerea sau comercializarea produsului respectiv- pentru persoane fizice/juridice straine - Documente valabile la data deschiderii care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana, valabile la data dechidrii ofertelor. (certificate de inregistrare intruna din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 17.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Informatii privind cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea de livrari de masini cu utilizare speciala cu P.V. de receptie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 08:41