Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MASINA TRANSPORT GUNOI AUTOCOMPACTOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 323657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Segarcea
Numar invitatie: 323657/06.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MASINA TRANSPORT GUNOI AUTOCOMPACTOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul SegarceaCod fiscal: 4554467, Adresa: Segarcea, str. Unirii, nr.100, segarcea, Telefon: 0251210750, Fax: 0251210795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Segarcea, str. Unirii, nr.52, Segarcea, Romania, cod postal: 205400, telefon: +40 0251210750, fax: +40 0251210795, persoana de contact: Corina Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Segarcea, str. Unirii, nr.52, Segarcea, JudetulDolj, Romania, cod postal: 205400, telefon: +40 0251210750, fax: +40 0251210795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale Administratiei Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MASINA TRANSPORT GUNOI AUTOCOMPACTOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA UNEI MASINI DE GUNOI AUTOCOMPACTOARE
II.1.6) CPV: 34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului - 4032, 25 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile calendaristice. In conformitate cu prev. art. 86 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele vor fi respinse daca nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire, conform art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, garantia de partricipare poate fi depusa de catre oricare asociat. Este permisa depunerea garantiei de participare la casieria autoritatii contractante.Avand in vedere principiul tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania, dar este de preferat ca aceasta sa fie din Romania.In conformitate cu prev. art. 278, ind.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului - 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 4032.25 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta declaratie pe propria raspundere. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 - 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu formularul anexat. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, sub forma de formulare-tip(certificate fiscale) eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise cu cel putin 30 zile inainte de data limitade depunere a ofertelor. Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritateacontractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederilegale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi declarate inacceptabile in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 2)Se solicita prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, in conformitate cu formularul anexat.3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste document. In cazul subcontractantilor, acestia sunt obligati sa dea declaratii privind neincadrarea in prevederile atr. 69, ind.1 din OUG 34/2006.La nivelul autoritatii contractante persoanele cu functie de decizie sunt: Primar - Ing. Popa Nicolae, Viceprimar - Tutunaru Nicolae, Contabil Sef - Cazacu Corvin-Marius, Secretar - Tudoran Nicoleta.4)Nu se solicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatori straini. 5)Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Un ofertant nu poate participa la aceasta procedura decat cu o singura oferta, in una din urmatoarele calitati: in mod individual, ca subcontractant sau membru al unei asociatii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau asociat pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 46 alin.(1)din O.U.G. nr. 34/2006.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Daca oricare din ofertanti se aflaintr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006, oferta va fi declarata inacceptabila conform prev. art. 36 alin. (1)lit. b) din H.G. nr. 925/ 2006. Cerinta nr.1 - Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in original sau copie, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere. Cerinta nr. 2 - Persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si faptul ca obiectul de activitate al firmei corespunde obiectului prezentului contract de achizitie publica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru un pret mai mare decat cel mai scazut se aplica formula: Pn=(Pmin/Pn)*75
Termen de livrare al produsului
25
Descriere: Pentru cel mai mic termen de livrare, dar nu mai mic de 15 zile, se acorda 25 puncte. Pentru un termen de livrare mai mare decat cel mai mic termen se aplica formula: Tn=(Tmin/Tn)*25. Termenul minim de livrare sub care nu se acorda punctaj este de 15 zile. Daca termenul de livrare este mai mic decat termenul minim oferta este considerata neconforma.Termenul maxim de livrare pentru care se acorda punctaj este de 60 zile.Pentru un termen de livrare mai mare decat cel maxim oferta este declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer