Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie masini de cosit


Detaliu pentru invitatia numarul 343503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 343503/05.03.2013
Denumire contract: Achizitie masini de cosit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie masini de cosit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Taierea si cosirea vegetatiei ANIF - Filiala Satu Mare
II.1.6) CPV: 16320000-4 - Masini de cosit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2505 lei.Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi ? 30 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212. IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12Ab)Declaratie privind neincadrarea in situuatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12Bc)Declaratie privind calitatea la participant la procedura - Formular 12Cd)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1.Director General - Adi Florinel Barbu2.Director General Adjunct - Ciprian Mircea Blejan3.Director Tehnic - Cornnel Popa4.Director Economic - Iuliana Claudia Toma5.Consilier juridic - Vasilica Sturzu6.Sef Serviciu Achizitii Publice - Lina Gruiae)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaf)Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleg)Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea "conform cu originalul". a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sa contina date reale la data limita de depunere a oferetelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezeenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul".b)Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Se precizeaza media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului din ultimii 3 ani fara a se lua in considerare anul in curs care sa fie 125.280 lei.Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer