Achizitie publica - Achizitie masini de spalat profesionale si uscatoare profesionale
Detaliu pentru invitatia numarul 319610
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319610/17.01.2012
Denumire contract: Achizitie masini de spalat profesionale si uscatoare profesionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: 021/3110029, Fax: 021/3110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 213110029, fax: +40 213110029, persoana de contact: Negru Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Olari nr.11-13, Bucuresti, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie masini de spalat profesionale si uscatoare profesionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie masini de spalat profesionale si uscatoare profesionale
II.1.6) CPV: 39713200-5 - Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paricipare 6.500 lei, perioada de valabilitate 90 zile; Forma de constituire : -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea form. 11; -instrument de garantare emis de o societate de asigurari ?in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii; -plata cu numerar la casieria. din Str. Olari nr. 11-13, sector2.- orar: luni ? joi 8.00?9.00; 12.00- 16.00, vineri 8.00?9.00;Dovada depunerii garantiei de participare va fi atasata pe plicul exterior al ofertei.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitatesi atasata pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3.306, 46, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 1)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA .Modalitati de constituire: -scrisoare de garantie bancara;
-depunere in cont deschis pentru garantii de buna executiela Trezorerie, deschis in favoarea D.G.A.S.P.C. Sector 2;?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;cert. const privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)?original /copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea; Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu);cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de deschidere; Cert. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru; Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezentainformatii cu privire la: - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 650.000 lei (149.562, 82 euro la un curs de 4, 3460lei/02.11.2011)- bilantul contabil la 31.12.2010 insotit de dovada depunerii la organismele competente- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - certificate de conformitate: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani - Minim 1 contract similar efectuat in ultimii 3 ani cu o valoare minima de 95.000 lei fara TVA (21.859, 18 euro la un curs de 4, 3460 lei/02.11.2011 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- Ofertantul va completa Lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii, cu indicarea produselor din caietul de sarcini care vor fi livrate de subcontractanti, daca este cazul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibil in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2012 15:54