Achizitie publica - Achizitie MATERIALE si ACCESORII de SUDARE
Detaliu pentru invitatia numarul 354262
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354262/01.10.2013
Denumire contract: Achizitie MATERIALEsi ACCESORII de SUDARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Isalnita, str.Mihai Viteazu nr.101, loc.Isalnita, jud. Dolj, telefon: +40 251407653, fax: +40 251407602, persoana de contact: Marcela Gentu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str.Mihai Viteazu nr.101, loc.Isalnita, jud. Dolj, et.3-Bloc PRAM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie MATERIALEsi ACCESORII de SUDARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie electrozi de sudura si sarma de sudare
II.1.6) CPV: 44315100-2 - Accesorii de sudura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 154 lei ? echivalenta leu/ alta valuta pentru o GP depusa in valuta, se va face lacursul stabilit de BNR, cu 3 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a GP : va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile) cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a GP care va fi acceptataa) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireNOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateb) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorContul achizitoruluiRO25.BRDE.170S.V963.4209.1700-BRD CraiovaCUI: 31454295c) Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante ? SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractulde achizitie publica/ acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea art.180F5Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181F6Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura F7Cerinta nr. 4: Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta F12Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1(Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante si anume: -Dumitru Dumitrascu ? director ; Veronica Nica ? director economic; Viorel Gherghina-director tehnic; Viorica Mitricof-director achizitii; Nicolae Grigorie ?sef bap) (in original)F13Cerinta nr.6 (dupa caz)-Informatii privind IMM-urile-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri -solicitatCerinta nr. 7: Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Din certificatele trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.(Notificarea ANRMAP NR.149/24.09.2013). Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. (original /copie legalizata / copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)solicitatCerinta nr.8 ?Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantuluiF14 Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala(Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala- din certificatulORC sa rezulte obiectul deactivitateal respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC )-informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale1. Declaratie privind cifra medie de afaceriPrecizare cifra afaceri globala inultimi 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conversia leu / alta valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantii trebuie sa prezinte mostre pentru fiecare produs, acestea fiind parte integranta a ofertei. Cerinta nr.1Informatii privind standardele de asigurarea calitatiiDocumente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 09:03