Achizitie publica - Achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie - Proiect Dezvoltarea Competentelor
Detaliu pentru invitatia numarul 327945
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327945/25.05.2012
Denumire contract: Achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie - Proiect Dezvoltarea Competentelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VRANCEACod fiscal: 11360870, Adresa: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Telefon: +40 0237224677, Fax: +40 0237224677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Romania, cod postal: 6200900, telefon: +40 0237224677, fax: +40 0237224677, persoana de contact: LAURA GHENTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM VRANCEA, B-dul Unirii nr. 53 A, Focsani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie - Proiect Dezvoltarea Competentelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie -PROIECT DEZVOLTAREA COMPETENTELOR RESURSELOR UMANE DIN ZONELE RURALE ALE JUDETULUI VRANCEA, finantat din FSE ? POSDRU 2007 ? 2013, in baza Contractului de Finantare POSDRU/110/5.2/G/89190
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 690.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 950 lei si perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completata in conformitate cu Formularul nr.2 Sectiunea Formulare3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010(Formularul 3)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor -in una din urmatoarele variante : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor -in una din urmatoarele variante : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010(Formularul 3)7.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular 4).Formularele se vor prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator.NOTA : Conform art.5 alin 1 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie este permisa depunerea documentelor in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Conform art. 5 alin 3 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM Vrancea in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iaru Iozefina Director Executiv, Lazar Mioara- Director Executiv Adjunct, Dantis Marina- Sef Serviciu, Bratosin Gabriel- Sef Serviciu , Giurgea Claudiu- Consilier Juridic, Mustatea Florin- Inspector, Ciocan Adriana-Inspector, Monac Diana- Inspector, Oanea Ioan- Referent de specialitate, Teodorescu Mihail - Inspector, Ghenta Laura- Inspector, Oprea Valentin- Inspector, Hurmuzache Mirela- Consilier , Stoleru Maria- Consilier.nota: Pentru a fi valabil, certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator-in original sau copie-emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPentru persoane fizice/juridica straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: AJOFM Vrancea isi rezerva dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continanad valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatib)declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- fisiere atasate sau sediul AJOFM Vrancea, b-dul Unirii, nr. 53 A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 09:31