Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 314784
Autoritate contractanta
AGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEA
Cod de identificare fiscala: 11403289
Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea
Telefon: 0240516858
Fax: 0240512171
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE DE BIROTICA SI PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.09.2011 13:15
Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: AJOFM TULCEA, STR.GRIGORE ANTIPA NR.10, TULCEA
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM TULCEA, STR.GRIGORE ANTIPA NR.10, TULCEA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 140, 760 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv elig conf art 180 din O.U.G. nr.34/2006Decl pe propria rasp priv neincadr in sit prev la art 181 din OUG nr.34/2006Certif de part la lic cu of indCifra de afac med anuala pe ultimii 3 aniInform genDecl priv cal de par la procPERS JUR: Certif constat emis de ORCPers fiz : Autoriz de funct/altele echivPers jur/ fiz straineDoc care dov o forma de înreg, atest /apart din pdv prof .Certif fiscal elib de Adm fin ptbug consol siCertif de atest fisc elib de Dir Imp si Taxe LocDecl priv lista princi prod livr în ult 3 aniCer min: Se sol cel putin un contr der in ultim3 ani a carui val sa fie de cel putin 25.000 eurosicare a avut ca ob livr de prod sim.Inf priv subcontr
www.e-licitatie.ro si/sau se distr grat la sed AJOFM TLla cerereGAR DE PART 2500 LEI CONST : VIR BANC/INSTR DE GARANT EMIS SOC BANC/SOC DE ASIG/NUM LA CASIERIA AJOFM TL, OP/Fila CEC
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TEHNIC
40
Descriere: Puncttehnic se acorda :1. Term de livrare de maxim 5 zile de la incheierea contractului subsecvent = max 100 pctPct total acordat se calculeaza pe baza formulei : a) pentru term cel mai mic se acorda pct max alocat, respectiv 100 puncte.b)Pentru alt termen de furnizprod decat cel prev la litera a), pct se acorda : Pn = (termenul mai mic/termenul n) x 100.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer