Achizitie publica - achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 320478
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320478/21.02.2012
Denumire contract: achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEACod fiscal: 11403289, Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240516858, Fax: 0240512171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 240516858, fax: +40 240512171, persoana de contact: DANIELA PARASCHIV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AJOFM STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie materiale consumabile de birotica si papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 29
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale consumabile, de birotica si papetarie, in vederea implementarii Proiectului ?Formarea continua ? premiza calitatii in SPO?
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000, 00 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conf.art.86/Hotararea 925/2006)- alte modalitati de constituire a garantiei de participare numerar la casieria institutiei, Ordin de plata sau fila CEC.Constituirea garantiei de participare este obligatorie. Neconstituirea garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la data limita a deschiderii ofertelor, conform prevederilor HG nr. 925/2006 ? art.86.Contul in care se poate constitui garantia de participare este urmatorul: ? RO 87 TREZ 6415005XXX000122 deschis la Trezoreria Tulcea.? Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasata scrisorii de inaintare a ofertei.Garantia pentru oferta depusa se pierde, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de70 lei.Garantia de participare se va restitui ofertantilor necastigatori imediat dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006-Formular 1Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalaSustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2a) Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta.Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala.Sustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/ 2006 - Formular 2.aPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Costache Eduard ? consilier juridic- Stan Claudia ? responsabil financiar- Oancea Tincuta - responsabil achizitii publice- Lefter Iuliana - director executiv- Serban Gabriela - director executiv adjunct- Postu Gabriela - expert contabil- Paraschiv Daniela - expert contabilNota: Conditie obligatorie pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice :1. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate in copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Are in obiectul de activitate - activitati de comert cu accesorii de birotica, in original sau copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane fizice: 2. Autorizatie de functionare/altele echivalente in copie certificata ?Conform cu originalul? valabila la data deschiderii ofertelor.Nota: In situatia in care documentele prezentate nu sunt in original, autoritatea contractanta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul ce face obiectul contractului., 2. Bilantul contabil la 31.12.2010 sau extrase de bilant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani- Formular 5, 2. Informatii privind subcontractatii, 3. Mostre , descrieri si/sau fotografii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
tehnic
40
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 09:52