Achizitie publica - Achizitie materiale consumabile de birou pentru Inspectoratul Scolar Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 241270
INSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2844588
Adresa: STR. DEMOCRATIEI NR. 35, Ploiesti
Telefon: 0244-577699
Fax: 0244-577400
Denumire invitatie: Achizitie materiale consumabile de birou pentru Inspectoratul Scolar Prahova
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30100000-0 - Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: accesorii de birou , accesorii informatice, articole de papetarie si alte articole de hartie, cartuse de toner , hartie de scris, hartie flipchard, hartie imprimanta A3(1ex, 2ex), A4, dosare , folii protectie documente, folii retroproiector, hartie copiator A3, A4 alba 500 coli/top, instrumente de scris , plicuri corespondenta , mape, etc conform listei anexa la caietul de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.02.2010 16:23
Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Inspectoratului Scolar Prahova din Ploiesti, str.Democratiei , nr.35 , jud Prahova , cod 100559
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Inspectoratului Scolar Prahova din Ploiesti, str.Democratiei , nr.35 , jud Prahova , cod 100559
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG. 34/2006-certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat cat si cele locale-Certificat de inregistare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Fisa de informatii generale-Bilantul contabil pe la 30.06.2009-experienta similara -Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare totala de minim 75.000 RON-declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ;
-cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari /clienti cu care a derulat un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare
din SEAP