Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE DE BIROU PENTRU INSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 327964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVA
Numar invitatie: 327964/28.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE DE BIROU PENTRU INSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVACod fiscal: 2844588, Adresa: STR. DEMOCRATIEI NR. 35, Ploiesti, Telefon: 0244-577699, Fax: 0244-577400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DEMOCRATIEI NR. 35, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244577699, fax: +40 244577400, persoana de contact: Lungu Paloma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar PrahovaSTR. DEMOCRATIEI NR. 35, Ploiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE DE BIROU PENTRU INSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE DE BIROU
II.1.6) CPV: 30100000-0 - Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Cuantumul garantiei de participare este: 2.500 leiIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Garantia de participare poate fi constituita prin OP vizat de bancain contulautoritatii contractante (RO82TREZ5215005XXX000086 , cod fiscal 2844588 deschis la Trezoreria Municipiului Ploiesti ) ?care poate fi confirmat la data termenului limita de primire a ofertelor- Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante) ; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (Formularul 11)-Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de participare conform prevederilor art 88 din HG nr. 925/2006Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original, sau OP-ul vizat de catre Trezorerie « conform cu originalul « duce la descalificare
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;2. Garantia de buna executie seconstituie prin retineri la fiecare factura. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia la dispozitia autoritatii contractante .(art.90 din HG 925/2006 ).3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egalacu duratacontractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art 180/ art. 181 din OUG 34/2006 si/sau art 69 pct 1 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art 180 si/sau art 181 din OUG 34/2006 si/sau art 69 pct1 din OUG 34/2006 si vor prezenta formularele 12A si 12B.Ofertantul /ofertantul asociat/subcontractantul/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prezentate la art 69 lit a cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform legii 279/2011, art 13. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respective, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legale, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si al art. 181 lit a, c pct.1 si d ?conform prevederilor legii 279/2011 art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dipozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legii de catre o alta persoana, atunci aceta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dipozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181lit a, c pct.1 si d ?conform prevederilor legii 279/2011 art.20.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: ? Declaratie privind eligibilitatea ? prezentare document(e) sau declaratie conform formularului 12A? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare document(e) sau declaratie conform formularului 12B? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, pct.1 din OUG 34/2006 - prezentare document(e) sau declaratie conform formularului 12 E? Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta - prezentare document(e) sau declaratie conform formularului 12F? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare document(e) sau declaratie conform formularului 12CPersoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Inspector Scolar General -prof.Borovina Gheorghe, Contabil sef -ec. Ana Barbu, Inspector Scolar General Adjunct - Prof.Ionica Adrian, Inspector Specialitati Tehnice ? Prof. Rusu Gheorghe, Serviciul Tehnic - Sing. Alice Constantin, Informatizare ? Analist Programator Cernea Camelia, jurist Manaila Paula ? Persoane juridice/fizice romane : certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Si/sauAutorizatie de functionare /altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.? Persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA : documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico financiaraFisa de informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari, Experienta similara, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Minim 1 recomandare din partea unor beneficiari , pentru livrari de produse similare (beneficiarul sa fie cuprins in lista principalelor livrari), Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer