Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 28025 | 28026 | 28030 | 28031 | 28032 | 28033 | 28034 | 2805 | 280584 | 28811100-1 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale consumabile de natura furniturilor de birou si a articolelor de papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 287180
Autoritate contractanta
Agentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj
Cod de identificare fiscala: 11362804
Adresa: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu
Telefon: 0253/211568; 0253/213824
Fax: 0253/211568
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie materiale consumabile de natura furniturilor de birou si a articolelor de papetarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare materiale consumabile de natura furniturilor de birou si a articolelor de papetarie incadrul proiectului ID 75629
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: AJOFM Gorj, Loc. Tg-Jiu; str.Lt.col. Dumitru Petrescu, Nr.1, jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Gorj, Loc. Tg-Jiu; str.Lt.col. Dumitru Petrescu, Nr.1, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 7, 141 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Certificatde participare la licitatie cu ofertã independentã conform prevederilor Ordinului nr.314/2010;Certificat fiscal eliberat de Administratiafinanciara teritoriala la care este arondat sediul ofertantului;Certificat fiscalprivind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul Judetean sau dupa caz acte care dovedesc înfiintarea conform legii;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Lista principalelor contracte de furnizare onorate in ultimii 3 ani
Prin intermediul SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer