Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale consumabile IT


Detaliu pentru invitatia numarul 80792
Autoritate contractanta
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Cod de identificare fiscala: RO 14490379
Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Telefon: 0256405306
Fax: 0256405309
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie materiale consumabile IT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Durata contractului estede 3 lunisi cu livrare in 10 zile de la comanda ferma a achizitorului de consumabile ITla Arad , Deva, Resita , Timisoara
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.03.2010 13:44)
Data publicarii: 13.09.2007 11:09
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str Pestalozzi, nr3-5 , Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, certif de atestare fiscala pt persoane juridice privind impozitele si taxele locale , certificat de atestare fiscala pt persoane juridice, certificat constatator, Certificat de inregistrare emis de ORC , lista principalelor livrari , aut de livrare de la producator, decl ca prod sunt noi de ultima generatie care nu utilizeaza parti componente ale unor cartuse folosite anterior si corespund caract tehnice ale caietului de sarcini prezentarea sist calitatii al producatorului si furnizorului, declaratie pe proprie raspundere ca nu se vor livra consumabile reumplute si remanufacturate, decl ca disp de personal suficient si pregatit
Documentatia publicata in SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: schimbarea autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer