Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale de campanie


Detaliu pentru invitatia numarul 341796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA IMPOTRIVA TRAFICULUI DE PERSOANE
Numar invitatie: 341796/17.01.2013
Denumire contract: Achizitie materiale de campanie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA IMPOTRIVA TRAFICULUI DE PERSOANECod fiscal: 28703167, Adresa: Str. Ion Campineanu nr.20 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 213118982, Fax: +40 213190183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Campineanu nr.20 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010038, telefon: +40 213118982, fax: +40 213190183, persoana de contact: Robert FULGEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Campineanu nr.20 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010038, telefon: +40 213118982, fax: +40 213190183, persoana de contact: Robert FULGEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de campanie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale de campanieCantitatile necesare precum si specificatiile tehnice se regasesc in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30234600-4 - Memorie flash (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 567.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 30 de zile (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 11.in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi contul RO51TREZ7015005XXX012473 deschis la Trezoreria Sectorului 1, cod fiscal 28703167.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare paritatea se va face la un curs stabilit cu 2 zile de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretulfara TVA al fiecarui contract;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 4Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr. 5.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).Persoane cu functie de decizie: Ungureanu Romulus Nicolae ? DirectorGrosu Dorin ? Director adjunctNicolae Maximilian Axel ? sefS.C.I.P.N.P.Petrescu Adrian - sef SMECVMihalcea Maria Alexandra - sef UIPRIStanca Mihaita Ionel ? contabil sefFulgeanu Robert - compartiment achizitiiCertificat de atestare fiscala prind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de M.F.P.- A.N A F. din care sa rezulte situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? CONFORM CU ORIGINALUL?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 17 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? CONFORM CU ORIGINALUL?.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe primul loc se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata in cazul in care a fost prezentat in forma "copie conform cu originalul".pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta. Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu formularul nr.6 - Cifra medie pe ultimii 3 ani va fi de 174.000 lei pentru lotul nr. 1, 260.000 lei pentru lotul nr. 2 si 300.000 lei pentru lotul nr. 3Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer