Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE DE CONSTRUCTII


Detaliu pentru invitatia numarul 320908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 320908/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE DE CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2613834, Adresa: TAMASENI, NEAMT, Tamaseni, Telefon: 0233749494, Fax: 0233749333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Tamaseni, str. Unirii nr. 149, sat Tamaseni, comuna Tamaseni, judetul Neamt, Tamaseni, Romania, cod postal: 617465, telefon: +40 233749494, fax: +40 233749333, persoana de contact: COMUNA TAMASENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tamaseni, str. Unirii nr. 149, sat Tamaseni, comuna Tamaseni, judetul Neamt, Tamaseni, Romania, cod postal: 617465, telefon: +40 233749494, fax: +40 233749333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale de constructii pentru construire "Dispensar uman, Cabinet stomatologic si Farmacie in sat Adjudeni, comuna Tamasni"
II.1.6) CPV: 44330000-2 - Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 964 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3500lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile.Garantia de participare va fi constituita, la alegere prin: ?scrisoare de garantie bancara in original- formular 11. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.?ordin de plata cu stampila bancii, in contul autoritatii contractante cont: RO29TREZ4925 006XXX000169 deschis la Trezoreria Roman ? in copie?depunere de numerarla caseriaunitatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Declaratie privind eligibilitatea ? formular F1In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 -formular F2In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: ?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006-formularF3In cazul unei asocieri/subcontractari, fiecare asociat/subcontractor va prezenta documentul mentionat.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andrici Ironim, Lucaci Stefan, Bursuc Valerica, Somesanu Doina, Chihalau Ioan, Dorcu Valeria si Antili Maria.Incadrarea oricaruia dintre asociati/subcontractor in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura- formular F4NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -formular F5.Pentru pct. III.2.1.a), ofertantii straini vor prezenta documente echivalente, eliberate de autoritatile competente, similare celor romane, din tara in careofertantul este stabilit, in original , copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , ,coform cu originalul??, sau autorizatie de functionare / altele echivalente, emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor, din care sa rezulte : a) obiectul achizitiei publice, cod CAEN ? 4673 Comert cu ridicata al materialului lemnos si al materialelor de constructii si echipamentelor sanitare , sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatease afla in incapacitate de plata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original , copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii .Pentru calificare ofertantul trabuie sa faca dovada ca are capacitatea de a transporta materialele de costructii, in acest sens trebuie da detina (in proprietate, inchiriate) autocamioane, minim 1, pentru transportul materialelor la locul de livrare, sa incarce la depozitul propriu si sa descarce la locul de livrare materialele de constructii, acest fapt realizandu-se cu un utilaj destinat acestui scop pe care trebuie sa il detina (in proprietate sau inchiriat), Cerinta nr. 2Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.In cazul in care nu exista subcontractanti se va completa formularul F8 cu mentiunea ? NU ESTE CAZUL Cerinta nr. 1Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii.In cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate.Nu se accepta societati in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer