Achizitie publica - Achizitie materiale de constructii, bare, tije, sarma, profile utilizate in constructii si cuburi din beton
Detaliu pentru invitatia numarul 328920
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328920/07.06.2012
Denumire contract: Achizitie materiale de constructii, bare, tije, sarma, profile utilizate in constructii si cuburi din beton
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: COSTINEL CRUCERU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de constructii, bare, tije, sarma, profile utilizate in constructii si cuburi din beton
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: materiale de constructii, bare, tije, sarma, profile utilizate in constructii si cuburi de beton
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 535.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 - 2600 lei, LOT 2 - 2700 lei, LOT 3 - 800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatiicontractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. 1). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 12 A), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.12 B), Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului generalconsolidat la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, carea prezentat documentle in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr. 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2A).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare ( ing. Cirstea Danut - Se birou Exploatare Lucrari A.B.A. Jiu, ing.Palasca Mihai - Inginer Sef S.G.A. Dolj, sing.Cruceru Costinel - Compartiment Achizitii A.B.A. Jiu )) Pentru persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii oferteiObiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la 31.12.2011 sau balanta de verificare la 31.12.2011, Operatorul economic trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, de cel putin 260570 lei - LOT 1, de cel putin 276900 lei - LOT 2 si de cel putin 85560 lei - LOT 3. Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentrugarantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare cu o valoare insumata cel putin egala cu: -130280, 00 lei exclusiv TVA. pentru lotul nr. 1-138460, 00 lei exclusiv TVA pentru lotul nr. 2-42780, 00 lei exclusiv TVA pentru lotul nr. 2, Informatii privind subcontractantii- Numai daca va fi cazul., Informatii privindasocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 14:33