Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 323833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 323833/10.04.2012
Denumire contract: Achizitie materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale de curatenie
II.1.6) CPV: 39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 223 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 800 lei 1.Garantia de participare se poate constitui, conform art.86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data depunerii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO04 TREZ 2915 006X XX00 0180 deschis la Trezoreriea Craiova; - Lichiditati depuse la Casierie; - Scrisoare de garantie bancara; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art.6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004. 2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data primirii ofertelor. 3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. 4. Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin.2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Voichescu Constantin- Sef Serviciu Administrativ Intretinere, Dumitru Sabina - Sef Serviciu Achizitii Publice, Mihalcea Gabriela, Ungureanu Elena, Scaiceanu Ramona, Chesoiu Vasile, Pena Sorin, Ciobanu Mihaela.Cerinta nr.6: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat: - prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale.Nota: Documentele cerute la punctele 1-6 se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru certificatele fiscale.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Din certificate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizataa acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Cerinta nr.1: Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: - in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)- documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Bilantul contabil, Cerinta nr.2: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani pentru cele mai importante livrari, Cerinta nr.2: Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, Cerinta nr.3: Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate Cerinta nr.1: Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Cerinta nr.2: Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de furnizare. In cazul asocierilor, declaratia pe propria raspundere privind conditiile de mediu trebuie sa fie completate de catre liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer