Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie materiale de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 325664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Numar invitatie: 325664/03.05.2012
Denumire contract: achizitie materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 0262278975, fax: +40 0262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 0262278975, fax: +40 0262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie materiale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cuunul sau mai multi operatori economici , atribuind ulterior contracte de furnizare subsecvente, prin reluarea competitieidin 6 in 6 luni intre operatori economici semnatari ai acordului cadru.2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: aprilie 2012-aprilie 2013, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate din 6 in 6 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare . Reluarea competitiei se va face in plic inchis la sediul directiei.
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare? 6125 perioada de valabilitate90 zile de la termenullimita de primirea ofertelor .Forma de constituirea garantieide participare : scrisoare de garantie bancara ; depunere in numerar la casiereia DGASPC Maramures ; O.P.in contul DGASPC Maramuresnumarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare (extras de cont) .IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca fiind nefondata, acesta pierde suma de3062-din garantia de participare
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datortate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006.IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr 3 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privindCerinta nr 4, Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independentadin OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Lavinia Orzac, Dorina Toma, Marius Valean, Coman Maria, Muresan Daniela, Daniluc Eva este exclus din procedura de atribuireCerinta nr 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 ani incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer