Achizitie publica - achizitie materiale de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 336990
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336990/09.10.2012
Denumire contract: achizitie materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMTCod fiscal: 2613362, Adresa: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/213470, Fax: 0233/232050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt b-dul decebal nr 35, bloc I4, parter, piatra neamt judetul neamt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt b-dul decebal nr 35, bloc I4, parter, piatra neamt judetul neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie materiale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie materiale de curatenie
II.1.6) CPV: 39831210-1 - Detergenti pentru vase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Per de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Cuantumul garantiei de participare este in cuantum de 2% pentru fiecare lot: Nr. lot Denumire produs UM Valoare maxima estimata acord cadruRON fara TVA Garantie 2%1 Detergent vase litri 36.000 7202 Soda caustica kg 9.000 1803 Fosfat trisodic kg 32.400 6484 Saci menaj negri rola 90.000 18005 Saci europubele buc 2.700 546 Sampon copii flc 500gr 7.200 1447 Manusi menaj per 84.640 1692, 808 Prosoape hartie buc 144.000 2880TOTAL 8118, 80Garantie pentru IMM-uri : pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006). Gar de participare se constituie in original si trebuie sa fie irevocabile conform art. 86 alin (1), (2) si (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (formular 12); -prin OP in contul autoritatii contractante RO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria Piatra Neamt. -in numerar la caseria unitatii; -prin polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurari.( formular 12)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executiea contractului: - garantia de buna executie se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10).- garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari. (formular 10).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore: -formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore- formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)3.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?SolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente edificatoare: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.SolicitatDocumente edificatoare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ?dr.Ciobotaru Lucian Daniel, Director Medical- Dr.Atanasoaie Iacob Cristina Daniela, Director Financiar Contabil ?Ec. Murariu Elena, Director de Ingrijiri ? As. Vicu LacramioaraComisia de evaluare: Ec. Bejenaru Claudiu - presedinte; Ec. Mihaila Elena; As. Gavril Mariana5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.Documente edificatoare: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7)6.Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romaneSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data de depunere a ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate si codul/codurile CAEN aferente obiectului achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Informatii privind situatia economico-finaciara. Operatorul economic trebuie sa-si demonstreze capacitatea economica-finaciara in vederea indeplinirii contractului de furnizare. Se vor prezenta documente edificatoareb)Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul nr.8c)Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice. Original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta formularul nr.9 semnat si stampilat in originalb)Mostre, (cu titlu gratuit) pentru fiecare lot. Se va prezenta cate o mostra pentru fiecare produs ofertat.c)Acord de asociere, daca este cazul.Original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:21