Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie materiale de curatenie


Anunt de atribuire numarul 160820/31.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Maramures, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40262278975, Fax: +40262228322
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract achizitie materiale de curatenie
II.2) Obiectul contractului 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cuunul sau mai multi operatori economici , atribuind ulterior contracte de furnizare subsecvente, prin reluarea competitieidin 6 in 6 luni intre operatori economici semnatari ai acordului cadru.2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: aprilie 2012-aprilie 2013, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate din 6 in 6 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare . Reluarea competitiei se va face in plic inchis la sediul directiei.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 325664/03.05.2012 16:02
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 306, 270 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
16800 / 01.06.2012
85, 006.33RON
Castigator
CUI
Adresa
INTERCITY TRADING S.R.L.
RO 4050710
Str. Ady Endre, nr. 80, Arad, 310253, Arad
Total (fara TVA): 85, 006.33RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: INTERCITY TRADING S.R.L.
Valoare contract: 85006.33 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer