Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale de curatenie si detergenti -2012


Detaliu pentru invitatia numarul 323924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICI
Numar invitatie: 323924/11.04.2012
Denumire contract: Achizitie materiale de curatenie si detergenti -2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP LA ORA SI DATA AFISATA IN SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de curatenie si detergenti -2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia de materiale de curatenie si detergenti in perioada de la data semnarii contractului si pana la 31 dec.2012, in conditiile specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare in cuantum de 660 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Constituirea garantiei de participarein conformitate cu prevederile art. 86 alin (1)din HG 925/2006: prin virament bancar (cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges). In cazul constituirii garantiei prin scrisoare bancara ; completare FormularF8.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantulpierzandastfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a.)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b.)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituiegarantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si , oricum nu mai tarziude 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, la sediul furnizorului;c.) oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d.) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de1% din valoarea contractului.Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului :5 % din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire : conform prevederilor art .90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract.Garantia va fi irevocabila.Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante, in forma originala, in termen de cel mult5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Scrisorile de garantie bancara vor respecta modelul prevazut in Formularul F.12, prezentat in Sectiunea aIII-a Formulare si modele.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Completare Formular 2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUGnr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : CompletareFormular 3;3.Certificatede atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa rezulte situatia indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara depunerii ofertei: 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Completare Formular 4..5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 OUG.3 4 , se prezinta si de tertul sustinator.Completare Formular F 9.Lista persoanelor cu functii de decizie la nivelul unitatii in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Neacsa-Enachescu Vasile ? director;2.Brezan Maria- presedinte comisie licitatie;3.Georgescu Elena- membru;4.Apostu Maria- membru;5.Ghinescu Maria- membru;6.Tufeanu Alina- membru.7.Titiriga Ileana- membru de rezerva;8.Vacalie Gabriela- membru de rezerva;9.Negoescu Vasile- jurist.6.Cerificat de participare la licitatiecu oferta independenta: Completare Formular 5.Se va completa in cadrul acestei sectiuni formularul de oferta F10. 1.Certificat constatator emis de oficiul national alregistrului comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente (documentul se va prezenta in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul );Nota.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitateproductia sau comercializarea produselor pentru care depun oferta.NotaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): - Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantii (completata conform modelului prezentat in Sectiunea aIII-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire ? Formularul F.6). Operatorii economici cu care se semneaza contractul vor prezenta, inainte de incheierea acestuia, contractele/acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.3. Dovezile solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant contabil vizat de Administratia Finantelor Publice;, 2.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul de activitate contractului aferent sa fie mai mare sau egala cu suma de 80.000 lei.Curs mediu de referintacomunicat de BNRleu/EURO: 2011 :4, 23792010 :4, 20992009 :4, 2373
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 aniNota: (1) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.(2) Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si umane invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, prezentand in acest sens o Declaratie pe propria raspundere., 2.In vederea dovedirii capacitatii tehnice in cadrul ofertei se solicita mostre.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in totalitate pe SEAP, este atasata in prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer