Achizitie publica - Achizitie materiale de papetarie - birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 341331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Anticoruptie
Numar invitatie: 341331/20.12.2012
Denumire contract: Achizitie materiale de papetarie - birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor - Directia Generala AnticoruptieCod fiscal: 18268520, Adresa: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Telefon: 021.3323602, Fax: 021.3323602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041337, telefon: +40 213323602, fax: +40 213323602, persoana de contact: Mihaita Vatuiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGA din Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de papetarie - birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale de papetarie birotica
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip va fi in suma fixa de: 2, 20 LEI pt lotul 1; 2, 20 LEI pt lotul 2; 0, 60 LEI pt lotul 3; 0, 56 LEI pt lotul 4;0, 70 LEI pt lotul 5; 0, 70 LEI pt lotul 6; 0, 70 LEI pt lotul 7; 0, 36 LEI pt lotul 8; 2, 70 LEI pt lotul 9; 1, 08 LEI pt lotul 10; 0, 26 LEI pt lotul 11; 135, 60 LEI pt lotul 12; 1, 10 LEI pt lotul 13; 0, 70 LEI pt lotul 14; 2, 00 LEI pt lotul 15; 8, 00 LEI pt lotul 16; 2, 76 LEI pt lotul 17; 2, 76 LEI pt lotul 18; 2, 76 LEI pt lotul 19; 0, 20 LEI pt lotul 20; 0, 20 LEI pt lotul 21; 0, 20 LEI pt lotul 22; 0, 20 LEI pt lotul 23; 0, 48 LEI pt lotul 24; 1, 90 LEI pt lotul 25; 11, 00 LEI pt lotul 26; 0, 45 LEI pt lotul 27; 0, 45 LEI pt lotul 28; 0, 45 LEI pt lotul 29; 0, 45 LEI pt lotul 30; 0, 28 LEI pt lotul 31 si se va const astf: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prez in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stab pt depunerea ofertelor saub)prin depunerea la casieria AC: a unui ordin de plata, in contul instit noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau a sumei in numerar. Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 5 din Sectiunea III - Formulare. Operatorii economici pot constitui garantia de participare in mod cumulativ.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, pentru fiecare lot in parte. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004. In situatia in care este necesara conversia leu/alta valuta, aceasta se va calcula la cursul valutar stabilit de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea III- Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea III.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea IIIOfertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general; Radu Genu Eduard - director general adjunct; Melintescu Octavian - director general adjunct; Vatuiu Mihaita - director; Bordeianu Constantin ? sef serviciu, , Zamfir Bertea Otilia ? contabil sef, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela, Goilav Mihai, Toanca Florina, Garloiu Angela, Craciun Voichita, Popescu Catalina si Coman Andreas.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea III.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fizice romanePentru persoane juridice: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii actuale/reale la termenul limita de primire a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoane fizice: - Cazierul judiciar (document eliberat de autoritatile competente), valabil la data limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Autorizatia de functionare pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine- Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct si nerestrictionat in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul Social European)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:02