Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale de promovare in cadrul proiectului,,Actiuni de marketing si publicitate pentru promovarea produselor turistice specifice zonei Husi"


Detaliu pentru invitatia numarul 325584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 325584/03.05.2012
Denumire contract: Achizitie materiale de promovare in cadrul proiectului, ,Actiuni de marketing si publicitate pentru promovarea produselor turistice specifice zonei Husi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)Cod fiscal: 3602736, Adresa: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Husi, Telefon: 0235480009, Fax: 0235480126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Husi, Romania, cod postal: 735100, telefon: +40 235480009, fax: +40 235480126, persoana de contact: EMANOEL DUMASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr. 9, Husi, Oficiul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale de promovare in cadrul proiectului, ,Actiuni de marketing si publicitate pentru promovarea produselor turistice specifice zonei Husi"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse de promovare si servicii in cadrul proiectului , ,Actiuni de marketing si publicitate pentru promovarea produselor turistice specifice zonei Husi"- Machete Flyere=2000bc;
- Machete afise = 1500bc;
- Machete pliante = 2000bc;
- Machete mape de prezentare = 1500bc;
- Machete plicuri= 1500bc;
- Machete foi cu antet personalizate = 1500bc;
- Machete brosuri 1500bc;
- Machete invitatii 500bc;
- Machete fluturasi = 3500bc;
- Machete albume foto = 500bc;
- Machete pixuri = 2500bc;
- Machete Roll-up = 4bc;
- Machete banner = 10bc;
- Insertii publicitare Reviste publicitate = 2bc;
- Insertii publicitare in presa = 2bc;
- Macheta spot TV national = 7difuzari;
- Macheta spot audio national 7 difuzari- Macheta fotoreportaj(film turistic) 1000DVD;
- Macheta film multimedia = 1000CD;
- Macheta CD de prezentare = 200CD
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 5000 lei, si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. - ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Municipiul Husi, (cod fiscal 3602736, cont RO55TREZ6585006XXX000467, deschis la Trezoreria Husi), confirmata(certificata) de banca emitenta. - fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA 2. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, care se prezinta in original; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide , in maxim 5 zile lucrartoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere(daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia nai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Cerinta nr. 2Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FormulareCerinta nr. 3Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr. 4 din sectiune Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar ? ing. Ciupilan Ioan;
- Viceprimar ? jr, Ciupilan Ioan Valeriu- Manager Proiect - Maxim Carmen;
- Director economic - ec. Trofin Safta;
- Secretarul Municipiului Husi - jr. Dumitrascu Monica- Oficiul Juridic - jr. Lazar Ioan- Director administrativ- jr. Botez MariaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare.2. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.3. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru furnizarea produselor si prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate furnizarea produselor si prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Cerinta nr. 2Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere (Formular 6.1.) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. ? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.Ofertantul clasat pe primul loc, va transmite autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentele in original sau copie legalizata pentru conformitatea acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 960000 lei. Curs mediu BNR: 2008= 3.6827 lei/euro 2009= 4.2373 lei/euro 2010= 4.1285 lei/euro 2011= 4.2379 lei/euroPentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa aiba Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 960000 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra de afaceri poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Sa fi furnizat/prestat in ultimii 3 ani produse de informare si promovare/servicii de promovare in cadrul unui contract cu o faloare egala sau mai mare de 480000 lei. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii produselor/serviciilor similare livrate/prestate de 480000 lei., Cerinta nr. 2 Sa asigure un personal responsabil direct de indeplinirea contractului format din minim: - Manager de proiect/Responsabil de contract - 1 persoana; - Designer - 1 persoana; - Expert in comunicare/relatii cu publicul- 1 persoana; - Etnograf - 1 persoana, Cerinta nr. 3 Prezentarea de informatii despre subcontractanti Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii de tip ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www, e-licitatie.ro, in atasament la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer