Achizitie publica - achizitie materiale laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 350511
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350511/16.07.2013
Denumire contract: achizitie materiale laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRASOVCod fiscal: 4443175, Adresa: ALEEA DEALUL SPIRII NR.12, Brasov, Telefon: 0268/513058, Fax: 0268/513058
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA DEALUL SPIRII NR.12, Brasov, Romania, cod postal: 500118, telefon: +40 268411318, fax: +40 372870370, persoana de contact: DUMITRU DANUT GRECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRASOV, STR.ALEEA DEALUL SPIRII NR.12, BIROUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie materiale laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: materiale laborator cantitate minima 35 serii cantitate maxima 69 serii de mediu lowestein jensen cu tuberculostatice linie lunga conform caiet de sarcini50 % din valoarea acordului cadru reprezinta fiecare contract subsecvent
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 915 - 25, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul de 1% (conform anexei B).Perioada de valabilitate este de 60 zile ? Formular nr.8 Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin : - O.P cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul spitalului RO73TREZ1315006XXX011477 Trezoreria Brasov - depunere numerar la caseria spitalului ( contabilitate ) in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ( conform art.33 alin.3 din HG 925 /2006). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor echivalenta leu/euro la data de 20.06.2013 curs BNRvaloarea garantiei de participare este de 254.61 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare , aceasta se poate constitui prin depunerea sumei la caseria spitalului si chitanta devine anexa la contract. Este obligatoriu ca ofertantul declarat castigator sa se prezinte la semnarea contractului , la sediul autoritatii contractante cu scrisoarea de garantie bancara sau chitanta de la caseria spitalului. In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Membrii comitetului director Manager Dr. Dan Moraru, Director financiar contabil Ec. Claudiu Grusea, Director medical Dr. Ion Moleavin Sef serviciu administrativ Savu GheorgheMembrii consiliului de administratie Stinghe Marius , Bularca Claudia Elena , Ciubotaru Mariana, Sovaiala Lutsch Cristian , Buvnariu Lavinia.Membru comisia de evaluare : Ec. Grecu Dumitru DanutOficiul juridic CJ Danci Mara Petroginacerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaprezentare formular nr.1cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantacerinta nr.3declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinseCerinta nr. 7Certificat privind plata impozitelor si taxelorlocale Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinseCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale Certificat constatator emis de O.N.R.C., din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorAviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie act normativ legea 176/2000 cu privire la dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari , Declaratie de conformitate in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , directiva 90/385 CEE sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor , in copie , cu mentiunea conform cu originalul , semnat si stampilat de operatorul economic ofertantSe vor prezenta mostre cu titlu gratuit lista propriu zisa mostre, Neprezentarea mostrelor duce la respingerea ofertei certificat ISO 9001 SAU ECHIVALENTPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (FP7 TB Pan Net)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 15:34