Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale pentru iluminat exterior


Detaliu pentru invitatia numarul 306185
Autoritate contractanta
"Uzina Mecanica Sadu" S.A.
Cod de identificare fiscala: R 14373832
Adresa: str. Parangului, nr.59, Bumbesti-Jiu
Telefon: 0746018845, 0253463859
Fax: 0253463193
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie materiale pentru iluminat exterior
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de materiale pentru iluminat exterior
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.07.2011 12:31
Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. U.M.SADU S.A., Bumbesti Jiu, straga Parangului, nr. 59, cod 215 100, judetul Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. U.M.SADU S.A., Bumbesti Jiu, straga Parangului, nr. 59, cod 215 100, judetul Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Valoare estimata: 140, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre: bugetul de stat si catre bugetul local;
- certificat de inregistrare fiscala;
- cerificat constator emis de Oficiul Registrului si Comertului-Informatii generale/declararea cifrei de afaceri;
-Bilantul contabil la data de 30.06.2011;
- Experienta similara-lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani;
- Certificate privind implementarea si mentinerea unui: - Sistem de Management al Calitatii-SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
- Sistem de Management de Mediu - SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent;
- Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale - OHSAS 18001:2004 sau echivalent.
- atasata invitatiei de participare- garantia de participare la licitatie = 1400 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer