Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie materiale pentru iluminat public


Detaliu pentru invitatia numarul 350180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 350180/09.07.2013
Denumire contract: Achizitie materiale pentru iluminat public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: +40 0244525252, Fax: +40 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L., STR VALENI NR 32, Ploiesti, Prahova, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 0244525252, fax: +40 0244510353, persoana de contact: Luminita Dimache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti S.R.L. str. Valeni, nr. 32, Ploiesti. Prahova, Sala de sedinte, etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale pentru iluminat public
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale pentru iluminat public stradal din municipiul Ploiesti.Valoarea de 334.110lei reprezinta valoarea estimata a contractului care se va incheia pe anul 2013, iar valoarea de 445.479 lei reprezinta valoarea estimata a contractului cu tot cu suplimentarile din anul 2014, in baza art.6 alin 3 din HG 925/2006.Optiuni: supl conf art 6 alin 2 si 3 din HG 925/2006 cu o val pana la 111369 lei(fara TVA)
II.1.6) CPV: 34928500-3 - Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 110 - 445, 479 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este: 6680 lei. Pentru echivalenta lei valuta, se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la teremnul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967); b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.Ofertantilor ce nu fac dovada constituirii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora stabilita ptr.deschiderea ofertelor, li se vor respinge ofertele ca inacceptabile - cf art 36 alin 1 din HG 925/2006. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine contestatorului din GP in raport cu val estimate a contractului, in conf cu art 278^1 alin (1) lit a) din OUG 34/2006. PT IMM- legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea-in original, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006-in original, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: Director General- Donald Nicolae Constantin, Director Gen Adjunct- Ovidiu Negulescu, Director Economic -Elena Trican; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Ovidiu Negulescu - Director General Adjunct; Membrii: Cristian Petrica ? Coordonator Comp. Marketing, Aprovizionare; Emeric Dragomir ? Comp. Juridic?Contencios; Marius Panainte - Director Proiectare, Intretinere Domeniul Public.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-in original. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-in original.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului: Pentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.- din certificatul contatator sa reiasa ca ofertantul nu se afla in faliment.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului inoriginal sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv media cifrei de afaceri globala, potrivit formularului anexat.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei, 2012- 4.4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara a ofertantului. Se va demonstra efectuarea de furnizari cu obiect similar in ultimii 3 ani, furnizari efectuate in baza unui numar max.de 3 contracte, in valoare cumulata de min. 334110 lei. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii vor depune in sustinerea acestei cerinte orice documente/certificate/recomandari/etc emise sau contrasemnate de beneficiari.Lista principalelor livrari de produse indomeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade delivrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anualede schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei, 2012- 4.4560 lei., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. Certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent, acordat de un operatorului ec.de un organism de certificare recunoscut.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.sguploiesti.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer