Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE- ARTICOLE PENTRU PERFUZIE


Detaliu pentru invitatia numarul 354683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Numar invitatie: 354683/14.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE- ARTICOLE PENTRU PERFUZIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: +40 239693868, Fax: +40 239693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE- ARTICOLE PENTRU PERFUZIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE- ARTICOLE PENTRU PERFUZIEIn cazul in care achizitiile publice centralizate conform OUG71/2012 organizate de Ministerul Sanatatii vor fi definitivate in decursul valabilitatii acordului cadru incheiat pentru materialele sanitare ce fac obiectul prezentei proceduri, contractul acord cadru de furnizare se va rezilia, urmand ca produra de achizitie sa se deruleze in conformitate cu noile contracte incheiate de minister
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 080 - 546, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in suma fixa de 10373 lei, impartita astfel: lotul nr. 1 = 9097 lei; lotul nr. 2= 1276 lei.Valabilitatea trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: in original la sediul unitatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor pentru un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari , virament sau ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, RO 49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863, postat in SEAP.Conform prevederilor art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Lipsa garantiei de participare duce automat la respingerea ofertei.In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf cu prev art. 278^1 alin 1 si alin 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1% din valoarea estimata a acordului cadru( se aplica doar pentru lotul nr. 1).Garantia de participare se va posta, obligatoriu, in SEAP (scanata), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta, se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)-depuse in originalb)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)-depuse in originalc)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-depusab in original1) Ec. Sin Rodica - Manage;2) Ec. Chirita Irina ? Director financiar-contabil;3) Dr. Iugulescu Mihail ? Director medical4) As. Pr. Crivat Olguta ? Director ingrijiri;5) Ec. Petrea Lenuta - Sef Serviciu APCA - intocmire documentatie de atribuire;6) Dobrescu Mariana - economist in cadrul Serviciului APCA - intocmire documentatie de atribuire, 7) Gegea Constanta - Jurist in cadrul Serviciului APCA - intocmire documentatie de atribuire;8) Vasilescu Mihaela ? asistent medical si membru in comisia de evaluare;9) Mares Alina ? asistent medical si membru in comisia de evaluare;10) Andronescu Diana ? Consilier juridic? membru rezerva in cadrul comisiei de evaluare.d)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP d)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 4e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise puncte de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Tertul sustinator trebuie sa prezinte declaratia de neincadrare la art.180, art. 181 lit. a), c1) di d); art.69^1; subcontractantul trebuie sa depuna doar declaratia de neincadrare la art. 69^1.certificatele fiscale vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in masura in care informatiile respective sunt disponibilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular de experienta similara, insotit de certificate /documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte experienta similara privind produsele pentru care se face oferta. Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.De asemeni, ofertantii vor pune la dispozitia spitalului mostre pentru fiecare produs ofertatAceste mostre trebuie sa ajunga la unitatea contractanta, pana la data limita de depunere a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer