Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 327917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Numar invitatie: 327917/28.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIALE SANITARE
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 661.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paricipare se va regasi in fiecare lot in anexa B perioada de valbilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu valibilitatea ofertei -90 zile. Modul de constituire a garantiei de participare : -Se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante , cont nr.RO74TREZ16665005XXX000318 Trezoreria Buzau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiguraricare se prezinta original, in cuantumul si peroada prevazuta in documentatia de atribuire.Se va depune scanat in SEAP.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deshiderea ofertelor.Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia .G arantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractuli cu oertantul/ofertantii castigatori , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratore de la dta expirarii perioadei de valabilitate a ofertei .Garantia de paticipare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% fara TVA din valoarea totala a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societae de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in contractul de achizitie publica .Conform HG 925/2006 art.90 modificat si completat de HG 1045/2011.Prevederile art.86 alin .2-4 se apilca in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate cof.art.180 din OUG 34/2006 modificata si completata-formularul 1(original scanat)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din oug 34/2006-formularul 2 (original scanat)-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)-original sau copie conf. cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)-original sau copie conf. cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neinadrarea in prev.art 69 1 din OUG 34/2006 -FORMULARUL 4Persoanele care aproba semneaza documentele in ceea ce priveste organizarea si derularea procedurii: -Manager Ec.Popescu Dumitru-Dir.financiar Ec.Vlad Laurentiu-Sef birou achizitii publice Ec.Rapitaenu Maria-Consiler juridic Neagu Liliana-Consilier juridic Dima Monica-Certificat de participare cu oferta independenta "conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul ".Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatore li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, printr-o adresa scrisa depunerea exemplarului original sau copie legalizata la sediul AC.-Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, pentru a face dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercialaizaresi depozitare dispozitive si materiale sanitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formularul 3)In cazul in care operatorul are mai putin de 3 anide la infiintare se va comleta documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerificate sau alte documente emise de organisme abilitate sau standarde echivalente -ISO 9001/2008Declaratie de conformitate CE(conform Directivei 93/42CEE)trducere autorizataMostre de produse in vederea stabilirii conformitatii produsului/produselor ce fac obiectul contractului..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer