Achizitie publica - Achizitie materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 328288
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328288/30.05.2012
Denumire contract: Achizitie materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Augustin Valentin Mirionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Augustin Valentin Mirionescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale sanitare
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 118 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 921.18 lei defalcata pe loturi conform anexei la caietul de sarciniGarantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.-numerar la caseria autoritatii contractante-OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti.Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru garantia de participare si garantia de buna executie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Tibreanu Mirela - manager2. Dumitrascu Mihai - director financiar contabil3. Gaciu Laura - biroul achizitii publice4. Mateescu Eugenia - farmacist5. Mirionescu Augustin - biroul achizitii publice6. Posoiu Alina - asistent farmacieOfertant: 1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificate de atestare fiscalaCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 691 din OUG 34/20065. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? persoane juridice/fizice romane2. Documente relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic - persoane juridice/fizice straine3.Aviz de functionare valabil4.Autorizatie de securitate radiologica, pentru produsele utilizate in laboratoarele de radiologie, emisa de C.N.C.A.N. pentru produsele care necesita acesta autorizatieSe va prezenta, in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal urmatoarele documente valabile la data deschiderii ofertelor: Aviz de functionare + Autorizatie de securitate radiologica, pentru produsele utilizate in laboratoarele de radiologie, emisa de C.N.C.A.N. pentru produsele care necesita acesta autorizatie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizatFisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?certificat de marcaj CE in conformitate cu norma europeana 93/42 ECC pentru toate produsele ofertate sau declaratie de conformitate.?Cerificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de MSSe va prezenta, in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal urmatoarele documente valabile la data deschiderii ofertelor: certificat de marcaj CE in conformitate cu norma europeana 93/42 ECC pentru toate produsele ofertate sau declaratie de conformitate + Cerificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de MS Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001:2008Se va prezenta, in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal urmatoarele documente valabile la data deschiderii ofertelor: -SR EN ISO 9001:2008 Sistemul de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 13:23