Achizitie publica - Achizitie materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 331569
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331569/12.07.2012
Denumire contract: Achizitie materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC INEUCod fiscal: 3519062, Adresa: strada Republicii, nr.2, Ineu, Telefon: 0257511222, Fax: 0257511228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Ineu, strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de materiale sanitare necesare pentru tratamentul pacientilor internati in spital
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 427 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art 431 din OUG nr.34/2006 modificata prin Legea nr.279/2011 garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui IP/AP in SEAP.Garantia de participare se constituie pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (F. 4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Valoarea garantiei de participare este deLotul I ?450 leiLotul II ?220 leiLotul III ?80 leiLotul IV ?640 leiLotul V-290 leiLotul VI ?48leiLotul VII - 285 leiLotul VIII -190 leiContul in care se poate depune garantia de participare este RO22 TREZ 0245 006X XX00 0696 ? Trezoreria Ineu.Perioada de valabilitate a garantiein de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei , 90 zile, calculata de la limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (F. 2) - in original-declaratieprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006( F.7)-declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ( F. 8)-certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta.(F.9)-declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (F.10).Persoanele cu functi de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager ec. Bogdan Georgeta, dir. fin. cont. ec. Rus Daniela, Sef serv. adm. ing. ec. Mang Monica, farm. Bar Tatiana , as. farm .Ionel Aurora.-certificatul ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor localecu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prezentat in original sau copie legalizata.-certificatul ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, cu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , va fi prezentat in original sau copie legalizata. -Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor va fi prezentat in original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii va fi prezentata in copie- autorizatia de punere pe piata / de comercializare emisa pe numele operatorului ec.onomic va fi prezentata in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari, locul livrarii produselor va fi prezentata in original (F.12)-experienta similara dovedita prin cel putin 1 contract (PARTI RELEVANTE ) avand ca obiect furnizarea de materiale sanitare cu o valoare ( fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se liciteaza ? in copie, , insotit de recomandare din partea beneficiarului (F.13) din care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract ? in copie semnat pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul.-Mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/ produsele ce fac obiectul contractului. certificatul de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii emis de un organism acreditat, sau echivalent, va fi prezentat in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 10:31