Achizitie publica - Achizitie materiale sanitare /5 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 337654
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337654/18.10.2012
Denumire contract: Achizitie materiale sanitare /5 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 0241503255, fax: +40 0241660473, persoana de contact: Ec.Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -B-dul Tomis nr.145 Constanta -Sala de Consiliu -Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie materiale sanitare /5 loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale sanitare.Lot nr.1=Pachet anestezie loco regionala format din :1 -ace spinale G25-cant.minim=1000 buc;cant. maxima =2000 buc;2-ace spinale G22-cant.minim 1000 buc;cant maxima =2000 buc.3-trusa stimulare nerv periferic -cant mimnima =20 buc; cant maxima 40 buc;4-trusa de anestezie peridurala -cant mimnima =50 buc; cant maxima 100 buc;5.trusa de anestezie rahiperidurala -cant mimnima =50 buc; cant maxima 100 buc;Lot nr.2=Pachet consumabile aparat gaze in sange Easystatformat din :1-Modul de reactivi pentru aparatul EasyStat.Cant.minim= 1buc ;max.=24 buc ;2-Hartie termica de inalta sensibilitateCant.minim= 1buc ;max.=24 buc ;3-Solutie de curatare zilnica.Cant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;4-Kit filtre curatare acCant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;5-Modul de esantionare (inclusiv stergator de varf)Cant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;6-Tub de pompa peristalticaCant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;7-QC EasyStat.Cant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;8-QC HematocritCant.minim= 1buc ;max.=4 buc ;9-Placa de plastic pentru compresie si etanseizare modul electroziCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;10-Modul/valva de selectie.Cant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;11-Electrod de determinare pO2Cant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;12-Electrod de determinare pCO2Cant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;13-Electrod de determinare pHCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;14-Electrod de mentinere potential deReferintaCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;15-Electrod de determinare NaCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;16-Electrod de determinare KCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;17-Electrod de determinare CaCant.minim= 1buc ;max.=2 buc ;Lot nr.3=Celule de presiuneCant.minim= 400 buc ;max.=800 buc ;Lot nr.4 =Seturi Cell SaverCant.minim= 10 buc ;max.=50 buc ;Lot nr.5 =Eprubete ACTCant.minim= 500 buc ;max.=1500 buc ;Valoarea contractelor subsecvente/lot : Ptr.lotul nr.1-min.12740 lei ;maxim 25480 lei ;Ptr.lotul nr.2-min.44316 lei ;maxim 93096 lei ;Ptr.lotul nr.3-min.55000 lei ;maxim 110000 lei ;;Ptr.lotul nr.4-min. 4250 lei ;maxim 21250 lei ;Ptr.lotul nr.5 -min.5000 lei ;maxim 15000 lei ;
II.1.6) CPV: 33194220-4 - Accesorii de transfuzie sanguina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru lot nr.1 =1019, 20lei;lot nr.2= 3723, 84lei ;lot nr. 3= 4400lei ;lot nr.4 = 850lei;lot nr.5= 600 lei; Perioada de valabilitate este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691-Trezoreria Constanta .Pentru a beneficia cu reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economicse incadreaza in categoria IMM . Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Conform art. 278'1 autoritatea contractanta va retine suma de :1861, 92lei pentru lotul nr.2 si2200lei pentru lotul nr.3 dingarantia de participare , in cazul in care CNSC va respingecontestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente ;Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente . Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr. Danut Capatina, Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu Director Ingrijiri - As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina, Medic SefClinica Chirurgie Cardiovasculara : Dr.Militaru Marius , Dr. Arhire Dorin , As. Sef B.O Chir. Cardiovasc. : Margineanu Mihaela si Consilier Juridic Chivu Dafina;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare . 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original /copie legalizata a acestui document pentru conformitate , in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul .2.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre de produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului ?mostre de materiale sanitare ( se va indica pentru ce lot sunt mostrele). Mostrele se depun cel tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor ., Declaratii de conformitate cu marcaj CE pentru fiecare produs ofertant in copie certificata cf cu originalul . Certificat de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent in copie certificata cf cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:18