Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE, SETURI PLASMAFEREZA, PRODUSE CHIMICE ANATOMIE PATOLOGICA ,SUBSTANTE FARMACEUTICE, CONSUMABILE STERILIZARE PLASMA PE LOTURi


Detaliu pentru invitatia numarul 343016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Numar invitatie: 343016/22.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE, SETURI PLASMAFEREZA, PRODUSE CHIMICE ANATOMIE PATOLOGICA , SUBSTANTE FARMACEUTICE, CONSUMABILE STERILIZARE PLASMA PE LOTURi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232410218, fax: +40 232211752, persoana de contact: ALINA BENDESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MATERIALE SANITARE, SETURI PLASMAFEREZA, PRODUSE CHIMICE ANATOMIE PATOLOGICA , SUBSTANTE FARMACEUTICE, CONSUMABILE STERILIZARE PLASMA PE LOTURi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CANTITATILOR SI SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 33141614-7 - Pungi pentru recoltarea plasmei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 525.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE SE ACCEPTA SI IN EURO, calculata la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.Se exprima pentru fiecare lot in parte.Se prezinta ca virament bancar sau instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari.Cont garantii RO27TREZ4065006XXX015625 .Se accepta si depunere de numerar la casieria unitatii, cu respectarea limitelor legale pentru plafonul de casa.Este valabila 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor..Garantia de participare se posteaza scanata in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si la sediul achizitorului pana la termenul limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrare in situatiile prevazute la art.180/OG34/2006. - formular H2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular M3. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - formular F4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? Eliberat de Primaria locala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata. - Formular F1 Lista persoane de decizie : Director medical - dr.Carmen VolovatManager - Ec.Bogdan CojocaruDir.Financ.contabil - Ec.Alexandru CorduneanuConsilier juridic Dan PahopolSef Serviciu Achizitii - Ec.Alina BendescuServiciu Achizitii- Ref.Elis CretuFarmacist sef - Aida TomaCoord.lab.Anatomie patologica - prof.dr.Irina CaruntuCoord.laborator Imunologie - Dr.Mihaela MihailaAs.sef Nefrologie -Ana MateiAs.sef Urologie - Nicoleta BalutaAs.sef Geriatrie - Georgeta CorneanuAs.sef Dializa - Alin BarlescuAs.Bloc operator - Nicoleta Onofrei 1. Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii2. Certificat constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - declaratii privind cifra de afaceri globala, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani., Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita obligatoriu mostre pentru loturile :2 ; 3 ; 4 ; 5; 6; 9; 10; 11; 13 -doar pentru parafina si balsam Canada.Mostrele se depun sigilate la sediul autoritatii pana la data termenului limita de depunere a ofertelor., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Demonstrare experienta similara - livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Certificat ISO 9001/2008 ofertant sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer