Achizitie publica - achizitie materiale sanitare sterile
Detaliu pentru invitatia numarul 330995
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330995/04.07.2012
Denumire contract: achizitie materiale sanitare sterile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: 0234323111, Fax: 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie materiale sanitare sterile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: materiale sanitare sterile pentru salile de operatii, 6 loturi, conform anexei B;valoarea minima a intervalului(199.274 lei) reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura (pana la 31.12.2012), valoarea maxima (313.145 lei) contine si valoarea posibilelor suplimentari(pana la 30.04.2013 );
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata a fiecarui lot, conform anexei B;valabilitatea garantiei de participare :60 zile de la termenul limita stabilit pentru depunereaofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara . -depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; -ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ; -depuneri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; -instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian ? Director Medical;
- Dr.Ionas Iuliu-medic Coord.Comp.Oncologie;
- Dr.Hopartean Lidia-Sef Sectie Med.Int, ;
- Farm.Chitu Maria ? Farmacie;
- Ec.Onu Silvia Gabriela-Sef birou achizitii;
- Dr.Popa Ruxanda-Sef Laborator Analize;
- Dr.Secara oana Mihaela- Sef CSCIN;
- As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri;
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice;3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) ? copie din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicitaofertantului clasat pe primul loccertificatul constatator in original;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.informatii generale cu cifra de afaceri din ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.experienta similara in ultimii 3 ani;2.aviz sanitar de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate;3.se solicita mostre. Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent de la ofertant;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICARE IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 09:33