Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente : Hydrocortisonum Hemisuccinat Sol.injectabila 25mg/5ml


Detaliu pentru invitatia numarul 323143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Pediatrie Pitesti
Numar invitatie: 323143/30.03.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente : Hydrocortisonum Hemisuccinat Sol.injectabila 25mg/5ml
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pediatrie PitestiCod fiscal: 4318075, Adresa: Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220800, Fax: +40 248213850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: se depun inSEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente : Hydrocortisonum Hemisuccinat Sol.injectabila 25mg/5ml
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hydrocortisonum Hemisuccinat Sol.injectabila 25mg/5ml
II.1.6) CPV: 33642200-4 - Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 1, 5% = 1170 ron Garantia de participare se constituie conform tuturor optiunilor art.86 alin. (1) din HG925/2006 , cont R009TREZ0465041XXX000338 , codul fiscal 4318075. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile . - Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 1% din valoarea estimata declarata a achizitiei - Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. - Pentru IMM ?uri GP poate fi constituita in cuantum de 50% . In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. - Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.) . Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul Spitalului de Pediatrie Pitesti - str.Dacia, Nr.1, Pitesti, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea art.180 - Formular nr. 1 ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. Nr. 34/2006 - Formular nr. 2 ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazite la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 3 ; * Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr.STAN VASILE ? Manager; Dr.Goga Elena ? Director Medical; Ec.Gheorghe Florina ? Director Financiar Contabil; Farm. pr. Manu Mariana ? Farmacist sef ; Ec.Necula SIlviu ? Sef Serviciu Aprovizionare ;C.j. Alexandru Ovidiu ? Compartiment Juridic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordin Nr.314 din 12.10.2010 - Formular nr. 4 ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 ;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Se depun in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in S.E.A.P, dupa caz. - Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.- Autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau document doveditor ca produsele pot fi comercializate - conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII - Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.- Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire- Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)Se depun in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in S.E.A.P, dupa caz.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer