Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 320024
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL DEJ
Numar invitatie: 320024/07.02.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL DEJCod fiscal: 9709368, Adresa: PARCULUI NR.18, Dej, Telefon: 0264214123, Fax: 0264212699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARCULUI NR.18, Dej, jud. Cluj, Romania, cod postal: 402500, SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PARCULUI NR.18, Dej, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de diverse medicamente pentru 369 loturi conform caietului de sarcini si a anexei B.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 370.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Din lipsa spatiului, garantia de participare este mentionata pe fiecare lot atat in caietul de sarcini cat si in anexaB.Garantia de participare se constituie, in urmatoareleconditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA afiecarui lot in parte, se va constitui doar pentru loturile la care se participa, si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate, valoarea totala este de 5.033, 71 lei ;c) executarea platii: neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.d) perioada de valabilitate: cel putin perioada de valabilitate a ofertei - 90 zilee) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, sauprin virament bancarin contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareGarantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.Nota: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare , vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: -5% din pretul fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractului.Modul de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari ;
-ordin de plata in contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.-prin depuneri la casieria unitatii, -conform art.90 alin.3 din H.G. 925/2006, actualizata , garantia de buna executie, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formulare completate : - formular1, Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: - formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 , actualizata.-se solicita: = certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.= certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: - formular 3, Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹Cerinta obligatorie: - formular 4, Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul spitalului , sunt: Hulpoi Lucian, Cionca Diana, Jiman Titel, Campan Aurelia, Golban Angelica, Fodor Mirel, Muntean Victoria, Valeanu Carmen.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Cerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii. ? in original, copie legalizata, sau copie certificata ?conform cu originalul? prin semnatura si stampila in original.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara : lista principalelor livrari de produse -formularul 7Alte documente: -Autorizatie de distributie angro - emisa de Ministerul Sanatatii-Autorizatie de punere pe piata a medicamentului eliberata de Agentia Nationala a MedicamentuluiObligatoriu medicamentele ofertate sa fie cuprinse in nomenclatorul medicamentelor pe 2011 actualizat(www.anm.ro) Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia : certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sediul autoritatii contractante, S.E.A.P., mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer