Achizitie publica - Achizitie medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 323403
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323403/04.04.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie BrailaCod fiscal: 11333442, Adresa: Braila, str.RS Campiniu, nr.21, Braila, Telefon: 0239613665, Fax: 0239629662
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Braila, str.RS Campiniu, nr.21, Braila, Romania, cod postal: 810003, telefon: +40 239613665, fax: +40 239629662, persoana de contact: Spitalul de Pneumoftiziologie, Braila, str. R.S.Campiniu, nr. 21
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de medicamente in conformitate cu caietul de sarcini si anexa B.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 048.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
va fi in cuantum de 1% din valoarea lotului, fara TVA, numai pentru loturile particimante si se va constitui in conformitate cu art. 86, alin.(1) din H.G. nr 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO05TRZ1515006XXX007484, TREZORERIA Municipiului Braila, COD FISCAL 11333442- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataDe asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
1% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare bancara de garantie de buna executie (Formularul nr. 8)Modul de restituire a garantiei de buna executie- in termen de 14 zile de la data incheierii contractului de achizitie publica;Contractul intra in efectivitate dupa semnarea acestuia de ambele parti si prezentarea de catre contractant a scrisorii bancare de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat- Formularul nr. 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat- Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? Formularul nr. 3;? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: - Ec. Sinpetru Stefan ? Manager;
-Dr. Ghitescu Mihaela - Director medical;
- Ec. Stan Marioara ? Sef serviciu T.A.;
- Farm. Tatu Mihaela ? Farmacist Sef.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent ? Formularul nr. 6; Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral online ? documentele de calificare se depun in SEAP.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ,din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii .- Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral online ? documentele de calificare se depun in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala, pentru activitatea din ultimii trei ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detineAutorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:42