Achizitie publica - achizitie medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 325878
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325878/08.05.2012
Denumire contract: achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: 0254/221550, 0723932479, Fax: 0254/221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, in format electronic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie medicamente pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 169.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare aferenta fiecarui lot este evidentiat in Anexa B *Informatii privind loturile*.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participarese constituie prin virament bancar in contul RO 70TREZ3665005XXX000115, deschis la Trezoreria Deva, in care caz garantia de participare trebuie sa fie prezenta in cont pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta pana la data depunerii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea 364/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare - se solicita formular nr.1 completat. Declaratia de transmite in SEAP in format electronic.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita formular nr.2 completat. Declaratia de transmite in SEAP in format electronic.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita formular nr.3 completat. Certificatul de transmite in SEAP in format electronic..4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se solicita formular nr.4 completat. Certificatul de transmite in SEAP in format electronic.5. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul de transmite in SEAP in format electronic6. certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Certificatul de transmite in SEAP in format electronic.Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante: manager general: dr. Filimon Valeria Cristina;director medical: dr. Stoica Maris Emil;director economic: ec. Stefanie Margareta;asistent sef: Sana Margareta. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluivalabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Certificatul de transmite in SEAP in format electronic.2. Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate.Autorizatia de transmite in SEAP in format electronic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:16