Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 327147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC INEU
Numar invitatie: 327147/18.05.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC INEUCod fiscal: 3519062, Adresa: strada Republicii, nr.2, Ineu, Telefon: 0257511222, Fax: 0257511228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Monica Mang
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Ineu , strada Republicii, nr.2, judet Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente necesare pentru tratamentul bolnavilor internati
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.431 din OUG nr.34/2006 modificat prin Legea nr.279/2011 garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui IP/AP in SEAP.Garantia de participare se constituie pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (F. 4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Valoarea garantiei de participare este deLotul I ?790 leiLotul II ? 1008 leiLotul III ? 770 leiLotul IV ?552 leiLotul V-203 leiLotul VI ?488leiLotul VII - 290 leiLotul VIII -818 leiContul in care se poate depune garantia de participare este RO22 TREZ 0245 006X XX00 0696 ? Trezoreria IneuPerioada de valabilitate a garantieide participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei , 90 zile, calculata de la limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui integral in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (F.19) de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si partial, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (F. 2) - in original- declaratieprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006( F.7)? in original;
- declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ( F. 8) - in original, - certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta.(F.9)- declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (F.10).Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager ec. Bogdan Georgeta, dir. fin. cont. ec. Rus Daniela, Sef serv. adm. ing. ec. Mang Monica, farm. Bar Tatiana , as. farm .Ionel Aurora.- certificatul ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor localecu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prezentat in original sau copie legalizata.- certificatul ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, cu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , va fi prezentat in original sau copie legalizata. certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate codul CAEN 4646 (rev. 2) 5146 (rev. 1) ? Comert cu ridicata al produselor farmaceutice sau CAEN 4773 (rev. 2) 5231 (rev. 1) ? Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original sau copie legalizata;autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ? in copie lizibila cu mentiunea ;conform cu originalul- autorizatia de punere pe piata a produselor emisa de Ministerul Sanatatii/Agentia Nationala a Medicamentului ? in copie lizibila cu mentiunea ;conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe anii2010, 2011 va fi de doua ori valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta.- informatii generale despre situatia economica a ofertantului.- bilanturile contabile pe anii , 2010 si 2011, vizate/inregistrate de organele competente, prezentate in copie.- balanta peluna(aprilie 2012 ) prezentate in copie.Pentru preturile ofertate in alta moneda, echivalenta se va determina in functie de cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 13.03.20112
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari.- experienta similara dovedita prin cel putin 1 contract (PARTI RELEVANTE) avand ca obiect furnizarea de produse farmaceutice cu o valoare (fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta , insotit de recomandare din partea beneficiaruluidin care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract. - certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer