Achizitie publica - Achizitie medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 336947
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336947/08.10.2012
Denumire contract: Achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie BrailaCod fiscal: 11333442, Adresa: Braila, str.RS Campiniu, nr.21, Braila, Telefon: 0239613665, Fax: 0239629662
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de medicamente in conformitate cu caietul de sarcini si anexa B.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 137.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
va fi in cuantum de 1% din valoarea lotului, fara TVA, numai pentru loturile participante si se va constitui in conformitate cu art. 86, alin.(1) din H.G. nr 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara - In numerar, prin depunere la casieria spitalului - prin ordin de plata cont RO05TRZ1515006XXX007484, TREZORERIA Municipiului Braila, COD FISCAL 11333442 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
1% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare bancara de garantie de buna executie(Formularul nr. 8) - In numerar, prin depunere la casieria spitalului - prin ordin de plata cont RO05TRZ1515006XXX007484, TREZORERIA Municipiului Braila, COD FISCAL 11333442 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataModul de restituire a garantiei de buna executie - in termen de 14 zile de la data incheierii contractului de achizitie publica; Contractul intra in efectivitate dupa semnarea acestuia de ambele parti si prezentarea de catre contractant a dovezii de plata a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat - Formularul nr. 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat - Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? Formularul nr. 3;? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: - Ec. Sinpetru Stefan ? Manager;
- Dr. Ghitescu Mihaela - Director medical;
- Ec. Stan Marioara ? Sef serviciu T.A.;
- Farm. Tatu Mihaela ? Farmacist Sef.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent ? Formularul nr. 6; Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral online ? documentele de calificare se depun in SEAP, atasate la un singur lot, de preferinta la primul lot cu care participa ofertantul.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, , din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala, pentru activitatea din ultimii trei ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:47