Achizitie publica - achizitie medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 340959
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340959/13.12.2012
Denumire contract: achizitie medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +40 212110055, fax: +40 212110055, persoana de contact: Parvu Gina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: farmacia spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: amikacinum 500mg/2ml fl ; ciprofloxacinum 2mg/mlx 100ml solutie perfuzabila introduse fiecare in pungi din folie de Al/fl; ceftriaxonum 1 g/fl pulb.pt.sol. injectabila/perfuzabila; bupivacainum hevy spinal 5mg/ml-4ml fi; metoprololum 50 mg/cp
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 525.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul de 1% (conform anexei B).Perioada de valabilitate este de 90 zile ? Formular nr.8 Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin : - O.P cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul spitalului RO37TREZ7025041XXX000290 depunere numerar la caseria spitalului ( contabilitate ) in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ( conform art.33 alin.3 din HG 925 /2006). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Se contituie in conformitate cu prevederile art.90 din HGR 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr. Iulian Brezean, Director financiar contabil Ec. Buzasu Valentina, sef serviciu administrativ Referent specialist Gina Parvu, farm.Corici Luminita, sef birou achizitii Ec. Musat Carmen.cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea prezentare formular nr.1 cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta cerinta nr.3 declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4 Cerinta nr. 5 Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Cerinta nr. 7 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data limita de primire a ofertelor Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificatul Constatator este acceptat in toate formele reglementate de Art.5 din Ordinul ANRMAP 509/2011 - inclusiv copie certificate "conform cu originalul".Cerinta nr. 2 autorizatie de punere pe piata valabila la data limita de primire a ofertelor.Cerinta nr. 3 Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului - in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 14:50